محمد ناصر معصومی زاده در گفتگو با تابناک :
فرماندار شهرستان سنقروکلیایی گفت:به مناسبت ایام الله دهه فجر سه طرح عمرانی در این شهرستان بهره برداری و کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۸۲۱۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 10 February 2020

محمد ناصر معصومی زاده در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:۱۶۷۳ واحد مسکونی با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور، مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه و سایر مسئولین به صورت ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید.

وی افزود:از این تعداد واحد مسکونی ۱۹ واحد در استان کرمانشاه و ۳ واحد آن در سنقرو کلیایی می‌باشد که مدیر کل بهزیستی استان در آیین افتتاح طرح‌های استان از جمله سنقرو کلیایی همزمان با سراسر کشورحضور یافت.

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی خاطر نشان کرد:محل استقرار روستای جدید با طراحی طرح هادی روستا و مراحل مطالعات اولیه انجام گرفته وقطعات زمین به نسبت به نیاز اهالی تقسیم بندی و جهت انجام مراحل ساخت در اختیار مردم منطقه قرار خواهد گرفت.

معصومی زاده ضمن ساخت و ساز اصولی و در چهارچوب ضوابط بنیاد مسکن تاکید کرد: شروع عملیات ساخت و ساز در نزدیک‌ترین زمان ممکن توسط اهالی روستا را خواستاریم.

وی تصریح کرد:۲۵۴ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با اعتبار بیش از ۵۷ میلیارد ریال به صورت نمادین در روستای مارنگاز افتتاح شد.

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی درپایان گفت:این واحد‌های مسکونی در روستا‌های شهرستان به همت کمیته امداد امام خمینی (ره)، سپاه و بنیاد برکت برای نیازمندان ساخته شده است.

 

 

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار