فرماندار بدره ؛
فرماندار بدره از مراحل پایانی احداث جاده قاضی خان حد فاصل شهرستان های بدره و سیروان خبر داد.
کد خبر: ۸۲۱۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴ 09 February 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ یونس آزادی در نشست با خبرنگاران در حاشیه تور اصحاب رسانه استان به شهرستان بدره  اظهار داشت :پروژه راهسازی قاضی خان به بدره که بین شهرستان های سیروان و بدره قرار دارد ۱۳ کیلومتر طول دارد.

وی افزود : با مساعدت شدن هوا عملیات آسفالت آن آغاز می شود و در صورت تامین اعتبار لازم  امیدواریم در نیمه اول سال آینده در این پروژه مهم به بهره برداری برسد .

آزادی با اشاره به طرح های دهه فجر در شهرستان بدره  بیان داشت : 22 طرح و پروژه  افتتاح و 3 پروژه صنعتی، کشاورزی و خدماتی با بیش از 300 میلیارد ریال اعتبار نیز کلنگ زنی شده است که این بیانگر اهمیت اتمام پروژه های نیمه تمام در این شهرستان است.

وی یادآور شد : پروژه پمپاژ زید، تلخاب و زرانگوش  دارای  85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش بینی می شود تا هفته دولت 99 به بهره برداری کامل برسد.

فرماندار بدره افزود: در صورت فعال شدن این پروژه ها حدود 4 هزار و 500 هکتار افزوده خواهد شد که حدود 50 درصد از اراضی شهرستان می باشد .

وی ادامه داد: طرح پرورش گاو شیری 49 راسی نیمه صنعتی، جمع آوری و فرآوری پشم خام گوسفند و افتتاح صندوق کارآفرینی و امید شهرستان از دیگر پروژه و زرح هایی هستند که به زودی کلنگ زنی و یا افتتاح خواهند شد.

آزادی تاکید کرد: در حوزه گردشگری، بدره حرف های زیادی برای گفتن دارد که در زمینه زیرساخت های گردشگری، فاز اول جاده های تنگ کافری و للار به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: در زمینه اسکان گردشگران مشکلات زیادی در ایام نوروز داریم؛ بر اساس برآوردهای اولیه حدود هزار نفر اسکان در شهرستان باید ایجاد شود که خوشبختانه بخش خصوصی به این مقوله ورود کرده است و بومگردی ها هم به کمک آمده اند.

فرماندار بدره در حاشیه بازدید خبرنگاران از کارخانه الکل این شهرستان گفت: این کارخانه به عنوان تنها واحد تولید الکل در غرب کشور، در قالب ستاد تسهیل  مشکلات آن پیگیری و پس از سالها وقفه، به تولید رسید و اکنون با 35 نفر اشتغالزایی روزانه حدود 6 هزار لیتر الکل تولید می کند و با اجرای فاز 2 این شرکت، زمینه اشتغال 35 نفر دیگر فراهم خواهد شد.

 آزادی عنوان داشت  : فیبر نوری مسیر ایلام به بدره  گازرسانی به روستاهای چنار جافری، تلخاب بالا و خوشقدم، پارک بانوان، فاز اول مسیر گردشگری له لار، فاز نخست جاده گرشگری تنگه کافری، اجرای آسفالت شهرک ولیعصر و معابر بدره،  ساختمان های آتش نشانی بدره و بخشداری هندمینی و عملیات اجرایی آبرسانی به روستاهای کلم بالا و زید برخی از پروژه هایی هستند که در دهه فجر امسال از آنها بهره برداری شده و یا می شود.

وی یادآور شد : 27 برنامه تا پیش از دهه فجر در زمینه ایجاد نشاط اجتماعی در این شهرستان برگزار شده است که مهمترین آن برنامه ایلبانگ در شهرستان بدره بود که با حضور تمام استان های کشور برگزار است.

فرماندار بدره افزود: اولویت ما در یک سال گذشته ارتباط مستمر و مستقیم با مردم منطقه و برقراری ارتباط بین مردم و اقدامات در دست اجرا بود که قدم های مناسبی در این مسیر برداشته شد.

وی با اشاره به دیگر برنامه اجرا شده در این شهرستان گفت: دیدار با خانواده های شهدا، خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، برگزاری میز خدمت در نماز جمعه، ملاقات های هفتگی و حضور در بین مردم تمام روستاهای شهرستان در این راستا به سرانجام رسید.

آزادی بیان داشت : در یکسال گذشته از تمام روستاهای شهرستان بازدید و نیازها، مشکلات و توانمندی های این روستاها برآورد شد و تقسیم اعتبارات شهرستان بر اساس این نیازها صورت گرفت.

وی یادآور شد : تعامل با تمام فعالین سیاسی شهرستان از برنامه های ما بوده و هر کدام از عزیزانی که برای ایجاد دفتر حزبی در این شهرستان اقدام کنند استقبال خواهیم کرد.

فرماندار بدره با اشاره به اینکه 20 شعبه رای گیری  در این شهرستان فعال خواهد شد افزود : تعامل مثبت مبتنی بر قانون با دست اندرکاران برگزاری انتخابات برقرار می باشد و تلاش ما برگزاری انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری است./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
وعده سر خرمن مسولين برای جاده لومار به بدره تمامی نداره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار