هشدار مجدد استاندار به فرمانداران
کلانتری رعایت اصل بی طرفی، قانون گرایی، امانتداری و صیانت از رای مردم به عنوان حق الناس را یادآور شد و گفت: تحت هیچ شرایطی نباید به  انتخابات خدشه ای و یا شبهه ای در مراحل و فرآیند انتخابات وارد شود.
کد خبر: ۸۲۱۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱ 09 February 2020
استاندار کهگیلویه وبویراحمد بار دیگر و همچنین با توجه به نزدیک شدن تبلیغات انتخاباتی کاندیداها و برگزاری انتخابات بر حفظ سلامت، امنیت و صیانت از تک تک آرای مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند امسال تاکید و از آمادگی کامل ستاد انتخابات استان برای برگزاری یک انتخابات باشکوه و با حضور حداکثری مردم خبر داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسین کلانتری در نشست ستاد انتخابات استان و در جمع فرمانداران و برخی عوامل اجرایی انتخابات اظهار داشت: همه امکانات و تجهیزات لازم برای برگزاری انتخابات دوم اسفندماه در استان فراهم است.
استاندار افزود: ستاد انتخابات استان نیز با آمادگی کامل هر گونه نیازمندی لازم حتی در دورترین نقطه روستایی از این استان را نیز احصا کند و عوامل اجرایی و فرماندار هر شهرستان نیز موظف به تامین آن است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد خطاب به فرمانداران و مجریان تاکید کرد که باید تدابیر و مدیریت لازم در تمامی فرآیندهای انتخابات بویژه از زمان شروع تبلیغات کاندیداها تا روز برگزاری باشکوه انتخابات را داشته باشند.
وی رعایت اصل بی طرفی، قانون گرایی، امانتداری و صیانت از رای مردم به عنوان حق الناس را یادآور شد و گفت: تحت هیچ شرایطی نباید به  انتخابات خدشه ای و یا شبهه ای در مراحل و فرآیند انتخابات وارد شود.
کلانتری از فرمانداران و سایر عوامل اجرایی خواست برای جلوگیری از بروز هرگونه شائبه ای بررسی دقیق صورت گیرد. 
کلانتری قانون را فصل الخطاب در امر برگزاری انتخابات دانست و تصریح کرد: فرمانداران باید با دقت و ظرافت تمامی مسایل را رصد و اجازه بروز کمترین شبهه ای را ندهند.
  استاندار گفت: مجریان و دست اندرکاران انتخابات باید با دقت مراقب باشند در دام این حاشیه ها و مسایل گرفتار نشوند.
وی بار دیگر بر ضرورت حفظ کرامت، عزت، و شانیت مدیران در نظام جموری اسلامی تاکید کرد و گفت: مدیران مواظب باشند جایگاه عزتمندانه خود را با حضور در جلسات و محافل انتخاباتی و یا طرفداری از داوطلب خاصی خدشه دار نکنند.
۲۵ هزار نفر عوامل اجرایی اعم از هیات های نظارت، بازرسی، کمیته های مختلف ، نیروهای امنیتی و انتظامی کار برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این استان را انجام خواهند داد.
تعداد عوامل اجرایی انتخابات مجلس دهم در این استان ۱۸ هزار نفر و شمار شعب اخذ رای نیز ۷۷۱ مورد بود
۸۵۰ شعبه اخذ رای در هر سه حوزه انتخابیه استان شامل بویراحمد و دنا، باشت و گچساران و کهگیلویه، بهمئی ، لنده و چرام نیز پیش بینی شده است.

در مجموع در سه حوزه انتخابیه این استان ۴۴ داوطلب توسط شورای نگهبان تایید صلاحیت شدند.
از ۴۲ نفر داوطلب ثبت نامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده ۲۰ داوطلب تایید صلاحیت شده‌اند.                   حوزه انتخابیه گچساران و باشت از ۱۵ نفر داوطلب ثبت نامی ۹ نفر تایید صلاحیت شده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار