سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن بعد از پیروزی تیمش برابر صنعت نفت از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد.
کد خبر: ۸۲۱۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸ 08 February 2020

میودراگ رادولوویچ، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن جمعه شب در نشست خبری بعد از پیروزی تیشم برابر صنعت نفت آبادان اظهار کرد: بازی سخت و برد مهمی برای ما بود. می‌دانم که نفت یکی از تیم‌ها خوب لیگ است و نتایج خوبی هم تا اینجا گرفته‌اند. از شرایط تیمم در این بازی خیلی راضی بودم. در ۸۰ دقیقه از بازی مسلط بودیم. کرنرهای خیلی زیادی زدیم و موقعیت‌های خیلی بیش‌تری نسبت به حریف داشتیم. یک پنالتی را هم از دست دادیم که اگر آن را گل می‌کردیم گره بازی زودتر باز می‌شد و نتیجه بهتری می‌گرفتم. از نتیجه راضی هستم و به طرفدارانمان تبریک می‌گویم و این نوید را می‌دهم که بعد از این دو هفته تعطیلات در لیگ می‌توانند انتظار بالاتری از ذوب‌آهن داشته باشند. تیم ما در بازی اول ۴۰ دقیقه خوب بود. در بازی دوم برابر تراکتور ۷۰ دقیقه خوب بودیم و امروز در بیش‌تر بازی روی حریف مسلط بودیم.

او درباره مهدی خلیل، دروازه‌بان تیمش هم بیان کرد: من قبلا با این دروازه‌بان کار کردم. او یکی از بهترین دروازه‌بانان آسیا است و خواهد بود. این برد را هم مدیون زحمات همه بازیکنان هستیم.

رادولوویچ درباره شکننده بودن پیروزی‌های تیمش هم توضیح داد: ذوب‌آهن در نیم فصل اول چند گل زده بود؟ ما در سه بازی سه گل زدیم و تلاش هم می‌کنیم. این نکته را نباید فراموش کنیم که مهاجم جدید ما فقط ۱۰ روز است که به تیم اضافه شده و همینطور وفا هخامنش به تازگی به این‌جا آمده است. هماهنگی آن‌ها زمان می‌برد. نکته حائز اهمیت برای ما این است که تیم را به یک ثبات برسانیم. در این بازی هم تیم ما موقعیت‌های خیلی بیش‌تری داشت و می‌توانستیم گل‌های بیش‌تری هم بزنیم.

سرمربی ذوب‌آهن اضافه کرد: با حفظ توپ تواسنتیم روی حریف مسلط شویم. کاملا عادی است که در یک بازی مهم مثل امروز بازیکنان نتوانند عملکرد واقعی‌شان را به نمایش بگذارند. ما سعی می‌کنیم بازی به بازی بهتر شویم. البته بازی‌های سختی در پیش داریم و بعد از آن بازی‌ها کمی آسان‌تر می‌شود. تمرکز ما روی این است که بازی به بازی بهتر شویم. با این حال باید توجه داشته باشیم که در بازی با تراکتور هم مستحق یک امتیاز بودیم اما این اتفاق رخ نداد.

او در پاسخ به این پرسش که آیا توانسته است در ذوب‌آهن یک دیسپلین ایجاد کند یا خیر؟ گفت: بازیکنان چیزهایی که در تمرین از آن‌ها خواستیم را به نمایش می‌گذارند اما هنوز کامل نیستند. آن‌ها سعی می‌کنند که خواسته‌های ما را در زمین پیاده کنند اما هنوز این امر کاملا تحقق پیدا نکرده است. تیم من شایسته حمایت و طرفداران بیش‌تر است. تیم و بازیکنان ما شایسته این هستند که طرفداران بیشتری در ورزشگاه حضور پیدا کنند، خصوصا در بازی‌های مهمی مثل بازی امروز.

با جدایی دراگان اسکوچیچ از صنعت نفت، مهدی سراج هدایت این تیم را در این بازی برعهده داشت اما او هم در بازی توسط داور اخراج شد و به همین دلیل از صنعت نفت کسی در نشست خبری بعد از بازی حاضر نشد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار