سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری:
سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری با اشاره به برد تیمش در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ برتر کشور،گفت: با روحیه مضاعف به استقبال بازی های پلی آف می رویم.
کد خبر: ۸۲۱۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶ 08 February 2020

مینا بارانی پس از پیروزی تیمش در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، اظهارکرد: آخرین بازی مرحله مقدماتی را هم با برد پشت سر گذاشیم و با یک روحیه مضاعف به استقبال بازی های پلی آف می رویم.

نمی خواستیم در مقابل حفاری تمام داشته هایمان را رو کنیم

وی گفت: بازی سختی با هیات خراسان داشتیم و چنین دیدار را پیش بینی می کردیم. در زمان هایی پس از زدن گل، تلاش مان مدیریت بازی بود که این مهم را انجام دادیم. امیدوارم در ادامه راه نیز موفق باشیم.

همچنین فاطمه شریف، سرمربی تیم فوتسال بانوان هیات خراسان، اظهارکرد: به تیم خوب حفاری تبریک می گویم. باتوجه به مصدومیت بازیکنان کلیدی مان، با ۶۰، ۷۰ درصد توان مان به اهواز آمده بودیم. حضورمان در پلی آف از قبل مشخص بود و نمی خواستیم تمام داشته هایمان را برای این بازی رو کنیم.

وی بیان کرد: باتوجه به این که امتیازات چهار تیم راه یافته به پلی آف نزدیک به هم است و تیم ها پایاپای هستند، تیمی برنده می شود که از نظر روحی در شرایط بهتری باشد و از موقعیت هایش استفاده کند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان هیات خراسن گفت: امیدوارم با برنامه ریزی های خوبی که هیات خراسان داتشته است و همچنین رسیدن مصدوم هایمان و آمادگی روحی روانی بازیکنان مان، در پلی آف بازی های خوبی را به نمایش بگذاربم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار