حجت الاسلام وحدانی فر تصریح کرد : مجلس نباید مرعوب غرب و آمریکا باشد و نمایندگانی که از افتخاراتشان سلفی عزت با موگرینیست نماینده ملت نیستند بلکه وکالت بنام شماو وکیل به کام غرب هستند.
کد خبر: ۸۲۱۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۲ 08 February 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از چیتاب حجت الاسلام وحدانی فر درخطبه های نمازجمعه 18بهمن کبگیان ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه با تبریک به مناسبت فرا رسیدن چهل و یکمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت:دهه فجرغرور ملی نظام مارا درقدرت فرامنطقه ای باکوبیدن دشمن به جهانیان نشان داد.
وی افزود : وقتی در خاطرات سفیر وقت کشور امریکا در دو سال از امضای 700 قرارداد از جمله فروش اسلحه از رده خارجشان در تحمیل به کشورمان می شنویم و الان قدرت حال خودمان را می بینیم تفاوت عزت و ذلت را کاملا احساس می کنیم.
خطیب جمعه کبگیان بااشاره به سخنان مقام معظم رهبری درواکنش به موضع گیری رسانه های معاندخارجی درقبال جمهوری اسلامی ایران گفت:وقتی برخی رسانه های خائن خارجی موج میلیونی ملت درتشیع سردار دلها را چند هزار نفری و تجمع چندصدنفری درخیابانهارا به اسم ملت ایران می خوانندقطعا مردم این رسانه هارا باورندارند والبته به شرطی که درداخل مایه تبلیغات سوء به آنان داده نشود.
وی تصریح کرد:دربیانات معظم له باید دیدچه کسانی وکدام گروه وجنبش سیاسی درداخل کشورخوراک تبلیغات رسانه ای معاند را فراهم می کند که شخص رهبری صراحتا اعلام می کند از دشمن نمی شود گله کرد بلکه فلان نویسنده مرتبط با فضای مجازی نماینده مجلس وفلان مسئول مهم دولتی باید مراقب باشد؟.
خطیب جمعه کبگیان بااشاره به نزدیک شدن به انتخابات هم افزود:کسانیکه به ظاهر مردم راتشویق به حضور در انتخابات می کنند و از طرفی دیگر انتخابات را تشریفاتی قلمداد می کنند قسم خود درباره حفاظت از قانون اساسی را زیر پا گذاشته اند!
وی درباره هجمه عده ای به شورای نگهبان هم گفت:کسانیکه میدانندشورای نگهبان متشکل از6فقیه عادل و 6 حقوقدان برجسته منتخب مجلس و در قانون اساسی شأنی دارد به راحتی متهم می کنند به فرمایش حضرت امام مفسد فی الارض هستند.
امام جمعه کبگیان بااشاره به نزدیک شدن فصل انتخابات خاصه در استانمان هم گفت : در انتخابتان انسانهای مومن ، انقلابی ،شجاع،باابلیت روحیه جهادی کارآمدوبه معنای واقعی کلمه طرفدارعدالت باشد راانتخاب کنید.
وی خاطرنشان کرد : کسی را انتخاب کنید که در مجلس حرفی برای گفتن داشته باشد و نماینده این استان و مرز و بومش است و با کرسی داری در مجلس بتواند از حقوق شما دفاع کند.
حجت الاسلام وحدانی فر تصریح کرد : مجلس نباید مرعوب غرب و آمریکا باشد و نمایندگانی که از افتخاراتشان سلفی عزت با موگرینیست نماینده ملت نیستند بلکه وکالت بنام شماو وکیل به کام غرب هستند.

--------------------------------
پایان خبر:اسماعیل رسام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار