همزمان با هفتمین روز دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی ۴۷ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان باشت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی بهره برداری یا کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۸۲۰۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۴ 07 February 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آئین بهره برداری و کلنگ زنی طرح های عمرانی و اقتصادی دهه فجر در باشت گفت:این طرح‌ها با اعتباری افزون بر ۵۳۸ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال افتتاح یا عملیات اجرایی آنان شروع شده است.

حسین کلانتری اظهار داشت: طرح‌های قابل بهره‌برداری این شهرستان در بخش‌های مختلف زیرساختی چون آب، کشاورزی و صنعت و عمران شهری  پیش بینی شده است.
وی تصریح کرد: از این تعداد ۲۶ طرح با سرمایه گذاری بیش از ۳۱۱ میلیارد و ۶۱۶ میلیون ریال به بهره برداری رسیده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تعداد پروژه های کلنگ زنی باشت در دهه فجر انقلاب اسلامی را ۲۰ مورد اعلام کرد و افزود: ۲۲۶ میلیارد و ۵۵۴ میلیون ریال اعتبار نیز برای طرح‌های جدید تخصیص یافته است.
کلانتری بیان کرد: گازرسانی به ۱۱ روستا با جمعیتی بیش از ۲۹۱ خانوار و اعتبار بیش از ۳۶ میلیارد ریال از مهمترین طرح های افتتاحی دهه فجر امسال این شهرستان است.

وی افزود: این روستاها شامل نارگ موسی، بوسنگان، دم تنگ میان تنگان، پنبه زار، سادات امامزاده شاه زینعلی، چشمه دره، چهل متری، نازمکون، کزنگان علیا و سفلی است که ۴۷ کیلومتر شبکه گذاری برای این روستاها انجام شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اجرای سیستم آبیاری ۳۵۰ هکتار از زمین های کشاورزی پشت کوه باشت با اعتباری بیش از ۵۰ میلیارد ریال و بازگشایی خیابان سردار درخشان باشت با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال را از دیگر طرح های افتتاحی این شهرستان اعلام کرد.

وی ساخت پارک محله ای، بانوان، کمربندی باشت، بوم گردی را از طرح های کلنگ زنی باشت عنوان کرد و گفت:  فاز دوم طرح اقتصادی واحد تولیدی سبد سازی با اعتباری بیش از پنج میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال نیز از طرح های اقتصادی دهه فجر امسال در این شهرستان است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار