بزرگترین فرو‌شگاه زنجیره ای جنوب و جنوب غرب کشور همزمان با ایام ا... دهه فجر و با حضور حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهور ، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، عیسی رضایی مدیرعامل سازمان اتکا و اعلمی مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای اتکا و مسئولین استانی افتتاح شد .
کد خبر: ۸۲۰۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۹ 06 February 2020

بزرگترین فرو‌شگاه زنجیره ای جنوب و جنوب غرب کشور همزمان با ایام ا... دهه فجر و با حضور حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهور ، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، عیسی رضایی مدیرعامل سازمان اتکا و اعلمی مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای اتکا و مسئولین استانی افتتاح شد .

حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهور با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت :فلسفه عملی و وجودی مجموعه فروشگاه های اتکا در سراسر کشور عرضه کالای ایرانی و با قیمت مناسب به مردم است.

امیری افزود : از آنجایی که دغدغه مردم کشورمان خرید کالا با قیمت مناسب است مجموعه فروشگاه های اتکا قیمت کالاهای خود را به گونه ای تنظیم کرده اند تا اقشار مختلف نیازهای خود را تامین کنند .

وی اضافه كرد: در حوزه هايي كه نيازعمومي در كشور بوده مانند گوشت مرغ ، گوشت قرمز و روغن خوراكي ، اتكا با افزايش ظرفيت هاي توليد قدم هاي موثري را در تامين امنيت غذايي و اقتصاد مقاومتي و اجراي فرامين مقام معظم رهبري در دستور كار فروشگاه های اتکا قرار گرفته است .

عیسی رضایی مدیرعامل سازمات اتکا گفت : این فروشگاه یکی از بروز ترین و مجهزترین فروشگاه های زنجیره ای جنوب غرب کشور است .

وی با اشاره به این که سازمان اتکا توانسته است در تعامل با تولیدکنندگان داخلی ، تسهیلاتی را فراهم کند تا آنها بتوانند محصولات داخلی را تولید و به خانواده نیروهای مسلح و عموم مردم عرضه کنند ، گفت : سازمان اتکا در بحث فروشگاهی و تولید و عرضه کالاهای ایرانی پیشتاز است و در خط مقدم اقتصاد مقاومتی حرکت می کند
.
مدیر عامل سازمان اتکا تصریح کرد: در بین فروشگاه های زنجیره ای، اتکا تنها فروشگاهی است که با افتخار صرفا کالاهای ایرانی را در مسیر تحقق بخشیدن به شعار ( رونق تولید ) که مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) به عنوان یک اصل و یک راهبرد بیان فرمودند ، عرضه می کند.

 وی هدف از افتتاح این فروشگاهها، دسترسی آسان مردم به کالای مرغوب و قیمت مناسب است که بیشتر کالاهای عرضه شده، از تولید کنندگان داخل تامین می شود.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در این آیین گفت : با توجه به موقعیت استراتژیک استان و استقرار نیروهای مسلح در قالب ارتش جمهوری اسلامی؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای انتظامی و مرزبانی جهت پاسخگویی به نیازهای این عزیزان و همچنین آحاد مردم شریف استان خوزستان این مجموعه معظم با بهره گیری از اصول معماری و منطبق بر نیازهای اقتصادی و معیشتی خانوارها طراحی و مورد بهره برداری قرار گرفت .

  اعلمی مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره اتکا نیز در این آیین اظهار داشت: این فروشگاه با مساحت زمین 5000 متر مربع و زیربنا 3600 متر و تنوع کالای عرضه شده بیش از 11000 قلم افتتاح می شود .

رضایی با اشاره به نوع خدمات و گروه کالایی گفت : در این فروشگاه اقلام سوپری ، لوازم خانگی ؛ غرفه پروتیینی و قصابی و مشتمل بر غرفه جزیره ی عرضه محصولات غذایی ترشیجات سوسیس کالباس؛ غرفه میوه و تره بار ؛ غرفه خشکبار و حبوبات ، غرفه پوشاک ، غرفه محصولات فرهنگی و عفاف و حجاب غرفه اسباب بازی و لوازم التحریر ؛ غرفه خدمات بیمه ؛ غرفه فرش و مبلمان ؛ غرفه خدمات حکمت کارت است.

اعلمی افزود: برای رونق تولید قدم های خوبی برداشته بطوری که با فعال کردن کارخانه های  بخش خصوصی ، خرید و عرضه محصولان آن ها را در اولویت قرار داده است.

وی بیان داشت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و برای کاهش قیمت ها ، سازمان اتکا برای حمایت ازمصرف کنندگان بخشی از اجناس فروشگاه های خود را با تخفیف ۵۵ درصدد به خریداران عرضه می کند.

  وی   بیان کرد: با توجه به گستردگی فروشگاه های اتکا در اقصی نقاط کشور و لزوم خدمات دهی مناسب به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته ، وظیفه ماست که ارسال کالا به دورترین نقاط کشور را جزء اولویت خدمات رسانی خود قرار دهیم.

اعلمی افزود : فروشگاه اتکا با هدف خدمت به مردم و تسهیل دسترسی مردم به کالاهای با کیفیت و و کوتاه کردن دست دلالان و واسطه گران و کاهش قیمت کالاها راه اندازی شد.

وی تضمين قيمت و كيفيت را از اهداف اين سازمان بيان كرد و گفت: ترويج و توسعه مصرف كالاهاي ايراني و داخلي از وظايف اصلي فروشگاه هاي اتكا در سراسر كشور است.

وي ادامه داد: بيش از 500 فروشگاه اتكا در كشور در حال خدمت رساني هستند و در سه سطح اتكا محله ، اتكا بازار و اتكا ممتاز با هدف ارائه محصولات با كيفيت به خانواده هاي نيروهاي مسلح بطور ويژه و عموم مردم فعاليت مي كنند و برنامه آينده اين بوده كه در هر محله يك اتكا بازار ايجاد شود تا مردم به سهولت به اقلام مورد نياز خود دسترسي پيدا كنند.

به گفته وي؛ تامين فضايي امن براي خانواده ها در مقوله خريد از فروشگاه هاي اتكا از راهبرد هاي سازمان و فروشگاه
هاي اتكا است.

اعلمی به توانمندي سازمان اتكا اشاره كرد و افزود: هم اينك تمامي مراحل طراحي و اجرا و احداث فروشگاه هاي زنجيره اي به دست توانمند نيروهاي سازمان انجام مي شود.
وی اضافه كرد: در حوزه هايي كه نيازعمومي در كشور بوده مانند گوشت مرغ ، گوشت قرمز و روغن خوراكي ، اتكا با افزايش ظرفيت هاي توليد قدم هاي موثري را در تامين امنيت غذايي و اقتصاد مقاومتي و اجراي فرامين مقام معظم رهبري در دستور كار قرار داده است.

فروشگاه های اتکا در سیلاب خوزستان اقلام ضروری سیل زدگان را تامین کرد و در جریان سیلاب سیستان در سال جاری ۵۰ میلیارد ریال در قالب اقلام ضروری و موادغذایی و بسته های حمایتی کمک کرد.

 

بزرگترین فروشگاه زنجیره ای اتکا در جنوب و جنوب غرب کشور افتتاح شد

 

بزرگترین فروشگاه زنجیره ای اتکا در جنوب و جنوب غرب کشور افتتاح شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار