نشست خبری آقای سبحانی فر دبیر شورای ائتلاف نیروی های انقلاب اسلامی قزوین چهارشنبه با حضور کاندیداهای منتخب این شورا و جمعی از خبرنگاران برگزار شد.
کد خبر: ۸۲۰۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳ 06 February 2020

نشست ائتلاف اصول گرایان قزوین

به گزارش خبرنگار تابناک قزوین،آقای سبحانی فر در نشست خبری که چهارشنبه با حضورکاندیداهای منتخب این شورا و   جمعی از خبرنگاران برگزار شد،با تبریک دهه فجر گفت:دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب اسلامی تمام تلاش خودرا کردند که انقلاب نتواند به اهداف خود برسد اما الحمدالله انقلاب اسلامی با قدرت به مسیر خود ادامه داد و امروز می بینیم که جهان را تحت تاثیر قرار داده است.

 آقای سبحانی فر گفت:مقام معظم رهبری فرموده اند(انتخابات برای یک ملت سرنوشت ساز است و مجلس شورای اسلامی قاعده نظام است.)

وی اظهار امیدواری کرد: 22 بهمن امسال همچون سالهای پیش با حضور مردم پرشور تر از قبل برگزار شود.

دبیر شورای ائتلاف نیروی های انقلاب اسلامی قزوین افزود:قصد ما این است مجلسی متناسب با مشکلات مردم داشته باشیم،و امیدواریم مجلسی تشکیل شود که انقلابی، کارامد و وفادار باشد.

وی در ادامه گفت:ما در راستای حفظ نظام از کاندیدهای منتخب حمایت خواهیم کرد.
وی گفت:در حوزه انتخابیه تاکستان علی رغم انجام نظرسنجی کار به دلایلی عملیاتی نشده و متوقف است و ظرف چند روز آینده تعیین تکلیف خواهد شد.

سبحانی فر در زمینه برنامه ها و اهداف کاندید های منتخب گفت :کاندیدها برنامه های زیادی دارند که از جمله آنها برنامه های اقتصادی ،بین المللی خواهد بود اما با توجه به ضعیف شدن اقتصاد باید بگویم محور اصلی برنامه های کاندید های ما موضوع معیشت واقتصاد  است.
البته موضوعات دیگری در زمینه های فرهنگی، کارخانه جات و... هم مطرح  است که متناسب با اهمیت آن ها به آن پرداخته میشود.

وی  در ارتباط با سهم خواهی بعضی تشکلات گفت:یکی از اهداف ما از این تشکلات این بود که جلوی سهم خواهی ها گرفته شود وما با سهم خواهی مبارزه می کنیم.

آقای دکتر سیاهکلی در ادامه این نشست گفت:اگر قصد ما خدمت نباشد به زودی زود رو میشود و اول از همه اعتقادات خودمان زیر سوال میرود.

خانم محمد بیگی نیز در ارتباط با برجام افزود:لازم است ایران عزیز یک سیاست مدار قوی در این زمینه قرار دهد تا بتواند  قدرت  کشور را ارتقا دهد باشد.

و قطعا جایگزین برجام برجامی دیگر نخواهد بود.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار