مسئول شورای عالی بسیج طلاب شهرستان‌های شرق خراسان:
مسئول شورای عالی بسیج طلاب شهرستان‌های شرق خراسان با اشاره به این‌که اگر مجلسی وا‌داده و غیرانقلابی شکل بگیرد با خون هزاران شهید ازجمله حاج قاسم‌ها معامله کردیم تأکید کرد: نماینده‌ای انتخاب کنیم که مشی آن نزدیک‌تر به تفکر حاج قاسم و تراز انقلاب باشد.
کد خبر: ۸۲۰۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶ 05 February 2020

به گزارش تابناک رضوی، حجت‌الاسلام مهدی امجدی زاده در یادواره ۲۶ شهید روستای خرم‌آباد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام با تأکید بر تقویت و توسعه تفکر انقلاب اسلامی گفت: راهبر اساسی امام راحل در صدور انقلاب اسلامی؛ استقرار حکومت جهانی عدل الهی به دست مبارک امام زمان (عج) در تمام جهان است. 

 

وی افزود: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل سرآغاز یک انقلاب بزرگ و مقدمه آزادسازی فدک حضرت زهرا (س) در سراسر جهان برای آماده‌سازی ظهور ولایت الهی بقیه‌الله اعظم (عج) است.

 

وی با تجلیل از مقام شامخ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به فرازی از سخنان رهبر معظم انقلاب که من رزق سال کشور از فاطمیه می‌گیرم تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی فدای توسعه مکتب و فدک حضرت زهرا (س) و صدور انقلاب اسلامی شد، بنابراین مدل شهادت، شیوه تشییع و زمان شهادت این شهید عزیز فاطمی است.

 

امام‌جمعه سابق شهرستان باخرز خاطرنشان کرد: جوانان و نوجوانان در سال‌های آینده خواهند دید که اقامه عزای فاطمیه با شهادت حاج قاسم ممزوج و متصل به حضرت فاطمه الزهرا (س) است.

 

 حجت‌الاسلام امجدی زاده به راهبرد اساسی سپاه قدس در مأموریت‌ برون‌مرزی در دفاع از مردم مظلوم عراق، لبنان، فلسطین، افغانستان، یمن و... و تقویت‌های جبهه مقاومت اسلامی اشاره و بیان کرد: اصابت موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه عین الاسد آمریکا ضرب شست کوچک اما متأثر از تفکر ناب انقلابی حاج قاسم‌ها در مقابله با استکبار جهانی است که به فضل الهی ادامه دارد.

 

وی در بخش دیگر سخنان با تأکید بر حضور همگانی در انتخابات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: همدلی و اتحاد احزاب و جریان‌های سیاسی باید مبتنی بر مواضع حکیمانه رهبری و امام جامعه مسلمین باشد و اگر کاندیدی؛ امامین انقلاب و شهدا را قبول دارد و برای شهادت حاج قاسم‌ها اشکش جاری می‌شود باید این رفتار، کردار و عملش متأثر از مشی انقلابی باشد.

 

وی با اشاره به این‌که اگر مجلس انقلابی انتخاب کنیم، تمام مسائل حاشیه‌دار و مصوبات مسئله‌دار مانند سند 2030 و معاهده FITF از بین می‌رود و به زیرساخت‌های تفکر انقلابی کمک می‌کنیم اضافه کرد: اگر مجلسی وا‌داده و غیرانقلابی شکل بگیرد با خون هزاران شهید ازجمله حاج قاسم‌ها معامله کردیم.

 

 وی بابیان این مطلب که به نظر شورای نگهبان در تأیید برخی نامزدهای رد صلاحیت شده برابر قانون احترام می‌گذاریم تأکید کرد: اما بدانند که نماینده‌ی اصلح و در تراز انقلاب نیستند و در برخی مواضعشان با انقلاب، نظام اسلامی و ولایت‌فقیه زاویه‌دارند، بنابراین فردی را بر کرسی نمایندگی انتخاب کنیم که مشی آن نزدیک‌تر به تفکر انقلاب و تفکر حاج قاسم باشد.

 

گفتنی است: یادواره ۲۶ شهید روستای خرم‌آباد تربت‌جام با حضور امامان جمعه، مسئولان محلی، نظامی و انتظامی، خانواده شهدا و ایثارگران، رزمندگان اسلام، بسیجیان و قشرهای مختلف مردم در محل مسجد امام جعفر صادق (ع) روستا به همت حوزه مقاومت بسیج جوادالائمه (ع)، پایگاه شهید سلیمی و خانواده معزز شهدا برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار