مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین از تقویت و افزایش گشت‌های کنترل ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای این استان با اولویت ناوگان حمل مسافر از (دوشنبه) خبر داد
کد خبر: ۸۲۰۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲ 04 February 2020

تردد در جاده‌های قزوین برای اتوبوس‌های متخلف ناوگان حمل و نقل ناامن میشود

 به گزارش تابناک قزوین،جواد حق لطفی در نشست با معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور افزود: در حوزه حمل و نقل و گشت‌ کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل جاده ای با توجه به دغدغه این سازمان نسبت به کاهش تصادفات رانندگی در یک ماه گذشته
تاکنون در بازدید از 9 محور مواصلاتی در استان 346 ناوگان حمل و نقل كالا و مسافر بازدید و در طی این بازدیدها 25 تخلف به کمیسیون های ماده 11 و 12 ارجاع شد.
وی اضافه کرد: در این راستا گشت‌های مشترک راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پلیس راه با حساسیت و جدیت بیشتر در سه آزادراه قزوین _ تهران، قزوین _ رشت و قزوین _ زنجان از امشب به ۲ برابر افزایش می‌یابد.
حق لطفی ادامه داد: در یک ماه و نیم گذشته سه تیم گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل جاده ای به طور مرتب بارنامه ناوگان حمل و نقل را کنترل میکنند و عملکرد ادارات شهرستانها نیز در این خصوص رصد می‌شود.

حق لطفی همچنین به نقاط پرحادثه استان قزوین اشاره کرد و گفت: 100 نقطه پرحادثه در سطح استان تعریف شده که تا پایان سال جاری 30 نقطه از آنها ایمن سازی می شود.
حق لطفی یادآور شد: در بین راه‌های استان قزوین،
آزادراه قزوین_ زنجان به لحاظ موقعیت و شرایطی که از نظر میزان تردد دارد بیشتر مستعد حادثه است.
وی ادامه داد: به همین جهت و به منظور کاهش حوادث در این محور مشوق های جذب سرمایه‌گذار برای احداث مجتمع های خدمات رفاهی اختصاص دارد و از سوی دیگر احداث پارکینگ برای ناوگان بار و سواری و ایجاد روشنایی در این محور ضروری است.
حق لطفی اظهار داشت: آزادراه قزوین _ زنجان با ثبت حدود 33 میلیون تردد در سال دومین محور پرتردد بعد از آزادراه قزوین _ تهران بوده و ایمنی آن هم از اهمیت بالایی برخوردار است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین همچنین در خصوص طرح حفاظ بتنی(نیوجرسی) در آزادراه قزوین _ زنجان افزود: از ۷۰ کیلومتر طول این مسیر در استان قزوین، تنها حفاظ 10 کیلومتر آن باقی مانده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار