معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: چهارمین دوسالانه کتاب این استان، دوشنبه 14 بهمن در مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۱۹۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹ 03 February 2020

به گزارش تابناک سمنان: سیما رجبی، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: چهارمین دوسالانه کتاب این استان همزمان با سومین روز از  دهه فجر در شامگاه دوشنبه ۱۴ بهمن ماه در مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان برگزار می‌شود.

او افزود: در این مراسم که از ساعت ۱۸ در تالار تئاتر شهر مجتمع کومش برگزار خواهد شد علاوه بر معرفی آثار برتر به چهارمین دوسالانه کتاب استان سمنان، از مروجان کتاب و کتاب خوانی این استان نیز تجلیل خواهد شد.

به دنبال فراخوان این دوسالانه کتاب،  ۳۵ اثر به دبیرخانه آن رسیده است که قرار است از ۱۰ نفر ارائه دهندگان آثار برتر و شایسته تقدیر با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی و نیز دوستداران فرهنگ کتاب و کتابخوانی تجلیل شود.

این آثار مربوط به سال‌های ۹۴ و ۹۵ است که در زمینه‌های تاریخ، علوم و فنون، ادبی، گردشگری، فرهنگ، تاریخ، مفاخر، ترجمه آزاد و ادبیات داستانی به دبیرخانه دوسالانه کتاب ستان سمنان ارسال شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار