کد خبر: ۸۱۹۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳ 01 February 2020

استاندار مازندران از به بار نشستن حدود ۸۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری اقتصادی در این استان طی دهه فجر خبر داد و گفت که در این طرح‌ها برای ۹۰۰ نفر شغل ایجاد شده است.

احمد حسین زادگان روز شنبه همزمان با آغاز جشن های دهه پیروزی انقلاب در گفت و گو با خبرنگاران در ساری افزود : در مجموع همزمان با دهه فجر چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بهره برداری از  ۸۶۶ طرح اقتصادی و عمرانی در مازندران  شروع شد.

وی هزینه اجرای این طرح ها را حدود یک هزار و ۹۴۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.
استاندار مازندران گفت : همچنین در این مدت ۴۶ پروژه عمرانی با اعتبار ۴۴۹ میلیارد تومان در مناطق مختلف استان مازندران گلنگ زنی خواهد شد.
افتتاح ۷۲ پروژه اقتصادی 
نماینده عالی دولت در مازندران با اعلام این که از پروژه های آماده افتتاح برای دهه فجر  ۷۲ پروژه اقتصادی است که برای تکمیل آنها ۸۴۳ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است ، افزود : علاوه بر حدود ۹۰۰ نفری که در این پروژه ها مشغول کار می شوند ، در حین اجرا ی آنها نیز برای بیش از پنج هزار نفر ایجاد اشتغال شده بود.
وی ادامه داد : از لحاظ اعتباری بابلسر با ۴۰۶ میلیارد تومان پروژه های افتتاحی در دهه فجر بیشترین پروژه ها را خود اختصاص داد ، در حالی که رکورد تعداد پروژه ها را شهرستان ساری با ۱۰۲ پروژه و اعتبار ۳۶۰ میلیارد تومان در اختیار دارد.

استاندار مازندران گفت : بیشترین پروژه های عمرانی قابل افتتاح در دهه فجر سال جاری با ۱۲۱ پروژه مربوط به شرکت توزیع برق و پس از آن جهادکشاورزی با حدود ۶۶ پروژه است.

وی افزود : از لحاظ اعتباری هم بخش صنعت، معدن و تجارت با ۴۱۶ میلیارد تومان بیشترین پروژه های اشتغال زایی را به خود اختصاص داده است.
استاندار مازندران گفت : با توجه به احتمال سفر رییس جمهوری به استان مازندران در سال جاری ، تلاش شده تا برخی از پروژه های افتتاحی با وجود اتمام برای این سفر در نظر گرفته شود.
در دهه فجر سال گذشته ۷۶۶ پروژه عمرانی با اعتبار یکهزار میلیارد تومان در استان مازندران به بهره برداری رسیده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار