نیلوفر مظفری در گفتگو با تابناک:
مسئول کانون پروش و فکری کودکان و نوجوانان شهرستان سنقرو کلیایی گفت: در ایام الله دهه فجر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان برای ۲۰۰۰ دانش آموز برنامه‌های متنوعی را در نظر گرفته است.
کد خبر: ۸۱۸۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 01 February 2020

نیلوفر مظفری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: از ۱۲ بهمن تا ۲۲ بهمن هر روز به غیر از جمعه ها برای بچه ها برنامه داریم که طبق پیش بینی هابه طور میانگین بین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰نفر از دانش آموزان در ایام دهه فجر از برنامه های کانون استفاده می کنند.

وی افزود:در ایام دهه فجردو روز را در نظر گرفتیم که یک روزبرای روستای فارسینج و همچنین یک روز هم در شهر سطر اجرای برنامه داشته باشیم .

وی ابراز داشت:روز پنجشنبه ۱۷ بهمن برای کودکان تحت پوشش کمیته امداد و اعضای کانون اجرای نمایش خیمه شب بازی ،پخش فیلم و برنامه های فرهنگی هنری متناسب با ایام الله دهه فجر را خواهیم داشت.

مظفری با اشاره به تقارن مراسم چهلم سردار سلیمانی وروز پیروزی انقلاب خاطرنشان کرد:درروز ۲۲ بهمن نزدیک جایگاه یک پوستر طویل و عریض خواهیم داشت با عنوان دلنوشته های بچه ها برای سردار سلیمانی و بیعت دوباره با رهبری و بچه ها دلنوشته های خود را یادداشت خواهند کرد .

وی از اهم برنامه ها معرفی شخصیت، شعر خوانی، برپایی نمایشگاه، نقاشی روی پارچه، برگزاری کارگاه های ادبی و خوشنویسی و نقاشی، اجرای نقالی توسط دانش آموزان،گروه سرود، دعوت از گروه نمایش تئاتر استانی با عنوان (سیاه دوست داشتنی) عنوان کرد.

وی افزود:در هر سانس بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفراز بچه ها در سالن نمایش حضور دارند و در کنار برنامه های کانون بچه ها میتوانند از نمایشگاه کار های دستی، نقاشی ، خوشنویسی و ادبی اعضای کانون بازدید کنند.

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار