شهردار سرابله از عزم این مجموعه برای ساماندهی معابر و بوستان های این شهر خبر داد و گفت: مرحله نخست بوستان محله کارکنان دولت دهه فجر به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۸۱۸۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵ 30 January 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛روح اله پری زاده افزود: این بوستان در ۲ قسمت در محله کارکنان دولت واقع و زیربنای پارک حدود پنج هزار مترمربع است که چهار میلیارد و ۶۰۰ ریال برای اجرای آن هزینه شده است.

وی اضافه کرد: مرحله نخست به مساحت بالغ بر یک هزار مترمربع تکمیل شده و مابقی نیز در ماههای آتی تکمیل خواهد شد و شامل فضاهای سبز متنوع، وسایل بازی و تجهیز کامل آن در فاز دوم صورت خواهد گرفت.

شهردار سرابله از کلنگ زنی پارکینگ ماشین آلات سنگین این شهر خبر داد و یادآور شد: پارکینگ ماشین الات سنگین با همکاری بخش خصوصی در زمینی به مساحت ۳۰ هزار مترمربع واقع در زیرگذر جدید احداث می شود و تمامی مجوزهای لازم اخذ و با همکاری بخش خصوصی و شهرداری سرابله عملیات مخلوط ریزی در روزهای آتی شروع خواهد شد.

پری زاده تاکید کرد: همچنین بوستان خطی بلوار فاتحان به طول ۵۰۰ متر با اعتبار هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و ساماندهی مسیر جنوبی بلوار شامل جدول گذاری، مخلوط ریزی، بیس ریزی و آسفالت این معبر به طول یک کیلومتر با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال کلنگ زنی و آغاز بکار خواهد شد.

پری زاده اضافه کرد: مسیر جنوبی بلوار فاتحان میمک ورودی اصلی شهر سرابله با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال پیمانکار آن مشخص شده و عملیات آن هفته آینده شروع می شود که شامل جدول گذاری و مخلوط ریزی، بیس ریزی و آسفالت است.
وی ادامه داد: بوستان خطی بلوار فاتحان بطول ۵۰۰ متر حد فاصل زمین ورزشی تا بیمارستان با اعتبار هشت میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال پیمانکار مشخص شده و هفته آینده شروع بکار خواهد کرد./ع

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار