معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به ضرورت پلاک گذاری ماشین‌آلات کشاورزی در استان، گفت: هم‌اکنون تعداد ماشین‌های کشاورزی پلاک‌دار استان به حدود ۲۰ هزار و ۲۵۳ دستگاه رسیده است.
کد خبر: ۸۱۸۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵ 29 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،افشین صفوی اظهار داشت: ضروری است کشاورزان استان در راستای پلاک‌گذاری تراکتور و کمباین‌های خود هر چه سریع‌تر اقدام کنند نسبت به خود اقدام کنند. و برای این منظور باید به نزدیک‌ترین مرکز جهاد کشاورزی محل زندگی خود مراجعه کنند.

وی تخصیص و تحویل کامل سوخت به ماشین‌آلات کشاورزی در استان را مشروط به داشتن پلاک انتظامی تنها از طریق کارت سوخت اعلام کرد و گفت: تمامی مالکان دستگاه‌های تراکتور و کمباین فاقد پلاک در اسرع وقت در راستای تشکیل پرونده و شماره‌گذاری دستگاه خود باید به نزدیک‌ترین مرکز جهاد کشاورزی محل زندگی خود مراجعه کنند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه در زمینه پلاک‌گذاری هیچ محدودیتی برای ماشین‌آلات کشاورزی با عمر بالا وجود ندارد، تاکید کرد: تراکتورها و کمباین‌های که در سال‌های اخیر به بازار عرضه شده خود دارای پلاک هستند.

وی از پلاک‌گذاری 17 هزار و 934 دستگاه ماشین‌آلات کشاورزی استان با همکار ی پلیس راهور در راستای اجرای این طرح خبر داد و گفت: هم‌اکنون تعداد ماشین‌های کشاورزی پلاک‌دار استان به حدود 20 هزار و 253 دستگاه رسیده است.

صفوی یکی از موانع زدن پلاک‌گذاری را در قالب اعمال جریمه در راستای نداشتن سابقه بیمه تراکتورها و کمباین‌ها بیان کرد و افزود: خوشبختانه بیمه مرکزی ایران بخشودگی 100درصدی جرائم بیمه‌ای شخص ثالث (به مدت سه ماه برای آخرین بار از اول بهمن‌ماه) را به مراکز بیمه اعلام کرده، بنابراین ضرورت دارد کشاورزان از این فرصت استفاده کنند و هر چه سریع‌تر پلاک‌گذاری و بیمه‌ وسیله نقلیه خود را انجام دهند.

این مسؤول اضافه کرد: پلاک‌های جدید هم باید حداکثر تا پایان سال و قبل از ثبت‌نام سوخت برای سال جدید از مراکز تعویض پلاک استان اخذ شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار