معاون بیمه‌ای تامین اجتماعی مازندران گفت: در حال حاضر حدود ۱۰۶ هزار کارگاه فعال تحت پوشش این سازمان در استان قرار دارد و هیچ کارگاهی به جهت بدهی به سازمان تامین اجتماعی تعطیل یا تعلیق نشده است و تأمین اجتماعی برای حمایت از تولید و صنعت با تمام توان در چارچوب‌های قانونی آماده همکاری است.
کد خبر: ۸۱۸۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵ 28 January 2020

حسن فلاح صبح امروز سه شنبه 8 بهمن به‌منظور توسعه تعاملات دوسویه با تشکل‌های کارفرمایی، پاسخگویی و آموزش نمایندگان کارفرمایان، تولید کنندگان و کارآفرینان، دوره آموزشی، فرهنگی واجتماعی رابطین بیمه‌ای کارگاه‌های شعب سه‌گانه ساری و شعب میاندورود و جویبار با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از کارفرمایان، رابطین بیمه‌ای شرکت‌ها و مجامع صنفی و کارفرمایی که در تالار اجتماعات شعبه دو ساری برگزار شد، اظهار کرد: آشنایی هر چه بیشتر کارفرمایان و بیمه شدگان با قوانین و حقوق متقابل، چگونگی ارائه تعهدات را تسریع و تسهیل و رضایتمندی را بیشتر نموده و از سردرگمی کارفرمایان و تفاسیر غیر صحیح از قوانین و بخشنامه‌ها جلوگیری می‌کند.
وی تصریح کرد: آشنایی کارفرمایان با حقوق و تکالیف نشان دهنده رویکرد مشتری مدارانه سازمان تأمین اجتماعی و اهتمام این نهاد به رعایت حقوق شهروندی است.
معاون بیمه‌ای تامین اجتماعی مازندران گفت: افزایش سطح دانش و اطلاعات مخاطبان و تقویت فضای تعاملاتی از دستاوردهای این قبیل دوره‌ها برای کارفرمایان و نمایندگان است.
فلاح خاطرنشان کرد: به طور قطع توسعه ‌این گونه فعالیت‌ها و اقدامات با توجه به تأثیرگذاری آن در قالب کارگاه‌های استانی، تامین اجتماعی را در جهت دستیابی به اهداف کلانش درخصوص ایجاد فضای مفاهمه و بهبود و ارتقای تعامل موثر بین کارکنان و مخاطبان سازمان برای افزایش رضایتمندی، بهبود روابط و تسهیل در ادامه خدمات کمک می‌کند.
وی ادامه داد: سازمان تأمین اجتماعی در سال‌های اخیر و در دولت تدبیر و امید با اینترنتی کردن بسیاری از خدمات خود تحولات گسترده‌ای را در حوزه تکریم از ارباب رجوع به خود دیده است که این روند مثبت غیرحضوری شدن خدمات سازمان تأمین اجتماعی همچنان ادامه دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار