رئیس آموزش و پرورش استثنائی خوزستان با اشاره به راه اندازی مرکز آموزشی و توانبخشی اختلالات یادگیری در هفتکل، گفت: این مرکز به دانش آموزان ابتدایی که در برخی از دروس دچار اختلال یادگیری هستند خدمات ارائه می‌دهد.
کد خبر: ۸۱۸۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱ 03 February 2020

علی ممبینی با اشاره به راه اندازی مرکز آموزشی و توانبخشی مشکلات ویژه یادگیری در هفتکل، اظهار کرد: فضای اختصاص داده شده برای راه اندازی این مرکز از سوی آموزش و پرورش شهرستان اندیکا در اختیار ما قرار گرفت و از اعتبارات داخلی آموزش و پرورش برای راه اندازی این مرکز استفاده شده است.

وی با بیان اینکه این مرکز در راستای توسعه مراکز آموزشی و توانبخشی مشکلات ویژه یادگیری به سایر مراکز اضافه شد، افزود: این مراکز به دانش آموزان مقطع ابتدایی با هوش عادی که به نوعی در برخی از دروس دچار اختلال یادگیری هستند، خدمات ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: دانش آموزانی که در برخی از دروس مشکل یادگیری دارند به این مراکز مراجعه می کنند و به صورت خصوصی آموزش تخصصی می‌بینند. این آموزش‌ها برای برطرف کردن اختلالات یادگیری در نوشتن، خواندن، حساب کردن و تمرکز و توجه، ارائه داده می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش استثنائی خوزستان در پایان گفت: در استان خوزستان ۳۱ مرکز آموزشی و توانبخشی مشکلات ویژه یادگیری در ۲۸ منطقه آموزشی در حال فعالیت است. ۱۲ منطقه آموزشی دیگر در استان فاقد این مراکز هستند و نیاز است که در این ۱۲ منطقه، مراکز آموزشی و توانبخشی مشکلات ویژه یادگیری راه اندازی شوند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار