بهزاد جلیلیان در گفتگو با تابناک:
رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه از آمادگی کامل بانک ملی برای پرداخت تسهیلات و تامین منافع بخش های مختلف اقتصادی در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۱۷۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 27 January 2020

بهزاد جلیلیان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:بانک ملی ایران و اداره امور شعب استان کرمانشاه به واسطه وظیفه ذاتی که دارند ارائه سرویس و خدمات به بخش‌های مختلف اقتصادی است، و با سرلوحه قرار دادن این وظیفه اقداماتی را در سطح استان انجام داده و در رابطه با پرداخت تسهیلات در بخش‌های مختلف اقداماتی صورت گرفته است که از جمله می‌توان به پرداخت تسهیلات در سال ۹۷ به اقشار مختلف جامعه در بخش‌های مختلف اعم از کشاورزی، صنعت و معدن، مسکن، بازرگانی و خدمات اشاره کرد.

وی افزود: در سال ۹۷ این بانک ۱۹۴ هزار و ۶۱۰ فقره تسهیلات پرداختی دارد، که مبلغ تسهیلات ۱۳۱۸۹ میلیارد و ۲۸۵ میلیون ریال بوده است. در همین بخش‌ها در سال ۹۸ تا پایان ماه ۹ ما ۵۶ هزار و ۱۰۵ فقره تسهیلات با مبلغ ۱۶۹۸۲ میلیارد و ۶۵ میلیون ریال تسهیلات پرداختی در بخش‌های مختلف داشتیم.

رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه با بیان اینکه در کنار این تسهیلات، تسهیلات ازدواج هم برای تامین نیاز زوجین در سرلوحه کار‌ ما بوده،خاطر نشان کرد: تنها بانکی که می توانیم که می‌توانیم ادعا کنیم که هیچ یک از زوجینی که در بانک ملی ثبت نام کردند در نوبت وام ازدواج متوقف نشدند، و درهر ماهی که ثبت نام کردند در پایان ماه به شعب معرفی شدند، به همین دلیل در سال ۹۷ ما ۷۶۴۲ فقره تسهیلات ازدواج پرداخت کردیم با ۱۲۱۵ و ۱۸۰ میلیون ریال، یعنی تقریبا ۱۲۱ میلیارد تومان بیش از ۱۲۱ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج در سال ۹۶ داشته ایم.

 جلیلیان تاکید کرد: در سال ۹۷ تا پایان ماه ۹، ۷۴۴۹ فقره تسهیلات پرداختی وام ازدواج به زوجین داشتیم که ۲۳۵۳ و ۵۴۰ میلیارد ریال بوده است. این تسهیلات تامین کننده نیاز‌های عموم جامعه در بخش‌های مختلف بوده است و همچنین بخش‌های مختلف اقتصادی، همچنان که قبلا اعلام کردیم در تریبون‌های عمومی، بانک ملی همیشه منافع خانوادگی را در نظر داشته است.

وی در پایان گفت:کسی که بتواند طرحی ارائه دهد که منجر به اشتغال، سود شود و زمینه و بستر آن را ایجاد کند، بانک ملی بدون هیچ گونه محدودیتی آماده پرداخت تسهیلات و تامین منافع بخش‌های مختلف اقتصادی خواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار