آیین پایانی دومین سوگواره‌ی مطبوعات اربعین حسینی در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه کتاب خوزستان با معرفی برگزیدگان برگزار شد.
کد خبر: ۸۱۷۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶ 27 January 2020

رئیس اداره مطبوعات و تبلیغات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در این آیین که روز گذشته، در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: دومین سوگواره اربعین حسینی با همکاری خانه مطبوعات خوزستان و با هدف ثبت و روایت آثار اربعین حسینی برای دومین سال متوالی برگزار شده است.

مهرانگیز بحیرایی با بیان اینکه این جشنواره در چهار بخش خبر، تیتر، عکس و گزارش برگزار شد، افزود: سوگواره مطبوعاتی اربعین حسینی شامل موضوعات اربعین و نماز، اربعین و وحدت ملی، اربعین و اتحاد اقوام و اربعین اتحاد مردم ایران و عراق در بخش‌های چهارگانه بود.

در این سوگواره در بخش تیتر محمدعلی بهوندی از خبرگزاری قدس آنلاین و سیده فاطمه هلالات و کوثر کریمی از خبرگزاری مهر حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

در بخش خبر این سوگواره نیز مریم کروشاوی از خبرگزاری قدس آنلاین و رضا خبازان و محمدرضا بنوره از خبرگزاری ایرنا رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش گزارش دومین سوگواره مطبوعاتی خوزستان شهرزاد امیری از پایگاه خبری نبض شهر و ثریا زندیار از روزنامه روزان رتبه‌های اول و دوم این جشنواره را کسب کردند و حسین اسکندری و عاطفه اسماعیلی نیز به صورت مشترک رتبه سوم این سوگواره را از آن خود کردند.

در بخش عکس این جشنواره هیات داوران هیچ کدام از آثار را حائز رتبه‌های برتر ندانست و کوروش صالحی از نشریه بامداد زاگرس، محمد آهنگر از سایت روضه نیوز و مرتضی جعفری از خبرگزاری تابناک شایسته تقدیر شناخته شدند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار