بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی اصفهان از دهم بهمن‌ماه میزبان برندهای مطرح کشور می‌شود تا محصولات و کالاهای خود را برای مردم این استان به نمایش بگذارند.
کد خبر: ۸۱۷۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۴ 26 January 2020

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، این نمایشگاه که تا چهاردهم بهمن‌ماه و به مدت پنج روز در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان برپا خواهد بود، 90 شرکت و برند معتبر فعال در حوزه لوازم خانگی را گرد هم جمع خواهد کرد تا لوازم برقی، چینی، اوپال و بلور را در معرض بازدید عمومی قرار دهند.
بیش از 10 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی برای برپایی بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی اصفهان پیش‌بینی شده و شرکت‌هایی از استان‌های اصفهان، تهران، البرز، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، قم و مازندران در نمایشگاه حضور پیدا کرده‌اند.
از مهمترین شرکت‌های حاضر در نمایشگاه لوازم خانگی اصفهان می‌توان به سپاهان‌جارو، پاکتین، چینی زرین، پردیس کاشان، تکنولایو، دوو و اسنوا اشاره کرد. شرکت‌های امرسان، الماس بلورین، بیمکث، سیلور، امگا تفلون، هومکت، داتیس، هایسنس، فریدولین، الکترواستیل، کاخلر، تکنولایو و مهدیران از دیگر شرکت‌هایی هستند که محصولات خود را برای بازدیدکنندگان اصفهانی به نمایش می‌گذارند.
معرفی هر چه بهتر و بیشتر تولیدکنندگان داخلی، کسب درآمدهای ارزی بیشتر، توسعه صادرات غيرنفتی و همچنین توسعه بازار داخلی صنعت لوازم خانگی از مهمترین اهداف برگزاری بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی اصفهان به شمار می‌رود.
برگزاری این نمایشگاه و حضور شرکت‌های معتبر در آن باعث می‌شود شرکت‌ها ضمن رقابت با یکدیگر، با تولیدکننده محصولات لوازم خانگی خارجی نیز رقابت کنند و ضمن تلاش برای افزایش کیفیت محصولاتشان، قیمت نهایی محصولات را نیز کاهش دهند تا بتوانند رضایت مشتریان را جذب کنند.
بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی اصفهان از ساعت 15 تا 22 روزهای دهم تا چهاردهم بهمن‌ماه در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار