عاطفه زارعی بابیان اینکه محور این مسابقه کتابخوانی کتاب «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر» است، اظهار کرد: این مسابقه با هدف ترویج و همگانی کردن فرضیه امر به معروف و نهی از منکر؛ این واجب فراموش شده، برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۱۷۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۳ 26 January 2020
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: مسابقه کتابخوانی با محوریت امر به معروف و نهی از منکر به منظور ترویج و همگانی کردن این واجب دینی با همکاری ستاد امر به معروف برگزار می‌شود.

به گزارش مهر، زارعی گفت: مسابقه کتابخوانی با محوریت امر به معروف و نهی از منکر به منظور ترویج و همگانی کردن این واجب دینی با همکاری ستاد امر به معروف برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه محور این مسابقه کتابخوانی کتاب «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر» است، اظهار کرد: این مسابقه با هدف ترویج و همگانی کردن فرضیه امر به معروف و نهی از منکر؛ این واجب فراموش شده، برگزار می‌شود.

وی افزود: به همین دلیل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در نظر دارد با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر این مسابقه را برگزار کند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با بیان اینکه مسابقه کتابخوانی «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر» از اول بهمن ماه آغاز شده و تا پایان همین ماه ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: این مسابقه به صورت کاملاً الکترونیکی برگزار می‌شود.

زارعی ادامه داد: علاقمندان می‌توانند برای دریافت نسخه الکترونیکی کتاب «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر» و شرکت در این مسابقه فرهنگی به سایت اینترنتی www.samakpl.ir مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه جوایز نفیسی برای این مسابقه کتابخوانی در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: ۱۲ کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، ۲۴ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و ۳۱۳ کارت هدیه به مبلغ یک میلیون ریال به عنوان جایزه برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: نسخه اصلی کتاب نیز به کتابخانه‌های عمومی استان همدان ارسال شده که هر یک از علاقمندان می‌توانند آن را به مدت مشخصی امانت بگیرند و پس از مطالعه کتاب در این رویداد فرهنگی شرکت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار