سرهنگ محمد معصومی گفت: مأموران پاسگاه انتظامی سید شهاب در راستای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا به یک دستگاه کامیون که در حال تردد در محور‌های شهرستان تویسرکان بود، در سه راهی خیرآباد مشکوک شده و بلافاصله آن را متوقف می‌کنند.
کد خبر: ۸۱۷۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۱ 26 January 2020
کشف ۷۵ عدد کپسول گاز مایع قاچاق در تویسرکان، پلمب شرکت فاقد مجوز با پوشش بازاریابی در ملایر، کشف ۹۰ کیلوگرم تریاک در همدان و کشف ۵ کیلو شیشه در ملایر عناوین اخبار انتظامی همدان است.

به گزارش خبرگزاری مهر،فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از کشف ۷۵ عدد کپسول گاز مایع غیر مجاز در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا خبر داد.

سرهنگ معصومی گفت: مأموران پاسگاه انتظامی سید شهاب در راستای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا به یک دستگاه کامیون که در حال تردد در محور‌های شهرستان تویسرکان بود، در سه راهی خیرآباد مشکوک شده و بلافاصله آن را متوقف می‌کنند.

وی افزود: طی بازرسی از این کامیون مأموران توانستند تعداد ۷۵ عدد کپسول گاز مایع ۳۳ کیلویی به ارزش تقریبی ۱۵۰ میلیون ریال را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان گفت: در این عملیات یک نفر دستگیر و پس از تکمیل پرونده تحویل مقامات قضائی شد.

پلمب شرکت فاقد مجوز قانونی با پوشش بازاریابی در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از پلمب شرکت بدون مجوز قانونی با پوشش بازار یابی شبکه‌ای در ملایر خبر داد.

سرهنگ محمد باقر سلگی افزود: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه یک شرکت بازاریابی در این شهرستان با تعدادی عضو بدون مجوز قانونی در حال فعالیت مشکوکی است و تعدادی افراد نیز به عنوان عضو از نحوه فعالیت آن ابراز نارضایتی دارند، موضوع در دستور کار مأمورین پلیس اماکن شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: با هماهنگی مقام قضائی و بررسی دقیق و احصاء اقدامات غیرقانونی این شرکت، نسبت به شناسایی مکان مذکور و پلمب آن توسط مأمورین اداره اماکن اقدام شد.

کشف ۹۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۹۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: در پی تلاش‌های اطلاعاتی مأموران مبارزه با مواد مخدر استان بر روی یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر تریاک که اقدام به انتقال مواد مخدر از استان تهران به استان همدان می‌کردند دستگیری اعضای این باند در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: روز گذشته با توجه به اشراف کامل مأموران بر روی شیوه و شگرد اعضای باند و با هدایت اطلاعاتی و عملیاتی و بکارگیری تمام پرسنل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در یک عملیات هوشمندانه با بکارگیری اصل غافلگیری خودرو آن‌ها در ورودی شهر همدان شناسایی و توقیف شد.

سردار کامرانی صالح بیان داشت: طی بازرسی از خودرو مأموران توانستند مقدار ۹۰ کیلوگرم تریاک را با لفافه کشف و یک نفر قاچاقچی را دستگیر و یک یک دستگاه خودرو سواری را توقیف کنند.

کشف حدود ۵ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از متلاشی شدن باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف ۴ کیلو و ۹۸۰ گرم شیشه توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملایر خبر داد.

سرهنگ محمد باقر سلگی افزود: در راستای شناسایی و دستگیری عوامل توزیع کننده مواد مخدر صنعتی به صورت باندی، با انجام یک هفته کار اطلاعاتی دقیق و شبانه روزی، مأمورین پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملایر از ورود یک محموله مواد مخدر صنعتی شیشه به شهرستان ملایر مطلع می‌شوند که با هماهنگی لازم با دستگاه قضائی، در محور‌های مواصلاتی منتهی به شهرستان ملایر، یکی از اعضای باند فوق را در یک خودروی عبوری شناسایی که بلافاصله این خودرو توسط مأمورین پلیس مبارزه با مواد مخدر متوقف و فرد حامل مواد مخدر نیز دستگیر می‌شود.

وی افزود: طی بازرسی به عمل آمده از این خودرو یک ساک که حاوی ۵ بسته مواد مخدر از نوع شیشه به وزن ۴ کیلو و ۹۸۰ گرم بود کشف و در ادامه مأموریت با هوشیاری و اقدام به موقع مأمورین، فرد قاچاقچی دوم و عضو این باند که قرار بود محموله را در شهر ملایر تحویل گیرد در مخفیگاهش شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر و دو سوداگر مرگ تحویل مراجع قضائی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار