فرمانده انتظامی کنگاور از کشف ۲۳۱ میلیارد ریال و ۱۴۵ میلیون ریال کالای قاچاق طی ۱۰ ماه سپری شده از سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۱۷۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵ 26 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ "عزیز الهیاری" اظهار داشت: این مقدار کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۱۸ درصد رشد نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه بیشترین افزایش کشفیات متعلق به کود شیمیایی با ۳۵۰۰ درصد بوده است، میزان کشفیات این محصول را طی ۱۰ ماهه سپری شده از سال ۱۰۸ تن عنوان کرد.

سرهنگ الهیاری تصریح کرد: کشفیات پوشاک نیز طی مدت سپری شده با ۱۶۱ درصد رشد به ۳۴ هزار و ۶۷ دست، توتون و تنباکو با ۱۰۰ درصد افزایش به ۶ هزار و ۱۵۰ بسته و برنج با ۹۷ درصد رشد به ۱۰۷ تن رسیده است.

فرمانده انتظامی کنگاور همچنین تعداد پرونده‌های کشف شده با بیش از ۵ میلیارد ریال ارزش طی ۱۰ ماه سپری شده را ۱۱ مورد ذکر کرد.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه، ۱۱۱ قاچاقچی دستگیر شدند که آمار دستگیری‌ها نسبت به سال قبل ۵ درصد رشد نشان می‌دهد.

کشف بیش از ۱۷۰ کیلوگرم مواد مخدر تا پایان دی

سرهنگ الهیاری همچنین از کشف ۱۷۰ کیلو و ۶۷۰ گرم انواع مواد مخدر در ۱۰ ماه سپری شده از سال خبر داد و گفت: بیشترین مواد کشف شده تریاک با ۱۳۶ کیلو و ۸۹۰ گرم بوده است.

رئیس پلیس شهرستان کنگاور تصریح کرد: ماده مخدر گل با ۱۸ کیلو و هروئین با حدود ۹ کیلو و ۵۰۰ گرم در رده‌های دوم و سوم کشفیات قرار دارد.

وی همچنین از کشف ۱۳۱ هزار و ۶۱۰ سی سی شربت و ۱۵ هزار و ۱۶۳ حبه قرص متادون در ۱۰ ماه سپری شده از سال خبر داد.
سرهنگ الهیاری در پایان از دستگیری ۱۸۵ خرده فروش و ۳۳ قاچاقچی خبر داد و گفت: در این مدت ۲۸۲ معتاد متجاهر نیز دستگیر شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار