امیر فرهاد آریانفر در گفتگو با تابناک:
فرمانده قرارگاه نیروی زمینی ارتش در غرب کشور گفت:برای ایام الله دهه فجر امسال ۲۵ برنامه ویژه تدارک دیده شده است.
کد خبر: ۸۱۷۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 25 January 2020

امیر فرهاد آریانفر در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: ارتش با عنوان کارگروه نیروهای مسلح بیش از 25 برنامه ویژه در این ایام تدارک دیده است که شاخص ترین آن صبحگاه مشترک است. 

وی افزود: قرار است در برنامه صبحگاه مشترک از خانواده معزز شهدا تجلیل شود، همچنین نورافشانی آسمان کرمانشاه، رژه موتور سواران، برگزاری محفل انس با قرآن، کلاس های بصیرت افزایی و دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه های ارتش در این ایام مبارک است.

فرمانده قرارگاه نیروی زمینی ارتش در غرب کشور با بیان اینکه برگزاری نمایشگاهی از دستاورد ها و موفقیت های نیروهای مسلح نیز در دستور کار این ایام است، خاطر نشان کرد: اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم، همگامی ارتش با انقلاب با روایت تصویر و شرکت آحاد ارتشیان در 22 بهمن از سایر برنامه های ارتش در این ایام است.

 آریانفر در پایان از اقدام خودجوش خانواده کارکنان نیروهای مسلح خبر داد و تصریح کرد: خانواده های کارکنان نیروهای مسلح در منازل سازمانی مسابقه آشپزی را تشکیل دادند و غذای طبخ شده را در مناطق محروم توزیع می کنند. ارتش می خواهد نمایش اقتدار و سربلندی خود را در این ایام، بعد از در هم کوبیدن پایگاه دشمن به طور مستمر ادامه دهد. و امید است بتوانیم وظیفه و تکلیف خود را در قبال ولایت انجام دهیم.

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار