سرمربی تیم فوتبال بانوان آویسا خوزستان
سرمربی تیم فوتبال بانوان آویسا خوزستان گفت: قرار نبود، مقابل شهردار بم معجزه کنیم اما اگر اشتباهات دروازه بان مان نبود، شاید این شکست سنگین را متحمل نمی شدیم.
کد خبر: ۸۱۷۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸ 25 January 2020

فروزان سلیمانی پس از شکست ۶ بر یک تیمش مقابل شهرداری بم در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، اظهارکرد: بازی از قبل قابل پیش بینی بود و می دانستیم، بازی سختی داریم اما بازیکنانم خیلی زحمت کشیدند و برای این دیدار خیلی خوب تمرین کرده بودیم.

وی بیان کرد: متاسفانه در بخش دروازه با مشکل و ضعف مواجه ایم و این مشکل باید حل شود، در غیر این صورت با این حجم از آسیب دیدگی بازیکنانم و ضعف درون دروازه، فکر نمی کنم که بتوانیم کاری از پیش ببریم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان آویسا خوزستان گفت: قرار نبود در این دیدار معجزه کنیم اما اگر اشتباهات دروازه بان مان نبود، شاید این شکست سنگین را متحمل نمی شدیم. تمام تقدیر و سرنوشت ما دست گلرمان است.

وی در پاسخ به این سوال که تیمی را تحویل گرفته اید که با نظر سرمربی دیگر بسته شده و به نظر می رسید که در ادامه نیز کار سختی خواهید داشت، عنوان کرد: بله کار سختی داریم و به نسبت به نیم فصل اول نیز سه بازیکن مان را به دلیل مصدمیت نداشتیم و اکنون فقط چهار امتیاز داریم و این بازی ها برای ما سنگین هستند.

سلیمانی گفت: بازیکنانم خیلی خوب کار می کنند و از تلاش و نوع بازی شان راضی هستم.

وی درباره داوری نیز عنوان کرد: واقعا از کار فدراسیون در تعجب هستم و نمی دانم چگونه این داوران را برای بازی ها انتخاب می کنند. نهایت بی تجربگی یک داور است که تعویضی در حال انجام باشد و بعد دستور به ادامه مسابقه بدهد. این یک مورد جزیی از اشتباهات فاحش داوری است. نمی دانم چرا داوران به این صورت کار می کنند. تیم من هفته گذشته نیز شکست خورد و خانم قربانی، داور بازی بود که خود من بابت قضاوت خوبش به او تبریک گفتم. اما در دیدار امروز، هم تیمم باخت و هم اشتباهات داوری به ما تحمیل شد. فدراسیون باید فکری به حال داوران خود کند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار