فریدون یاسمی در گفتگو با تابناک:
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه گفت:از ابتدای سال تاکنون ۱۴۰۰ لیتر نفت سفید میان مشترکین روستایی فاقد گاز طبیعی توزیع شده است.
کد خبر: ۸۱۷۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 25 January 2020

فریدون یاسمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون ۱۴۰۰ لیتر نفت سفید بین ۷۰۰۰۰ مشترک روستایی توزیع شده و در آینده نزدیک نیز ۲۰۰ لیتر دیگر به مشترکین روستایی تحویل داده خواهد شد.

وی در ادامه بیان داشت: با توجه وضعیت بسیار مطلوب موجودی فرآورده نفت سفید، در اسرع وقت به تمام روستاهایی که دارای اشتراک نفت سفید هستند این فرآورده انتقال داده خواهد شد، مشروط بر اینکه فروشندگی ها همکاری کرده و نسبت به خرید اقدامات لازم را به عمل آورند.

یاسمی با اشاره به تشکیل کارگروه نظارت بر فروشندگی های نفت سفید ابراز داشت: این کارگروه پس از توزیع نفت سفید به روستاها مراجعه کرده و عملکرد فروشندگی ها را مورد پایش و بررسی قرار می دهند و نحوه فعالیت این کارگروه بدین صورت است که به درب منازل مراجعه کرده و مقدار سوختی که عامل توزیع فروش تحویل خانوار داده  می شود.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه در پایان تصریح کرد: فعالیت این نمایندگی ها از نظر کمیت و قیمتی بررسی خواهند شد و چنانچه برابر مقررات و دستورالعمل های لازم این سوخت به مشترکان تحویل داده نشده باشد قطعا با آن فروشنده خاطی برخورد خواهد شد و چنانچه توزیع به درستی انجام شده باشد به صورت کتبی از فروشنده تقدیر به عمل خواهد آمد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار