مجید درویشی در ادامه از برپایی نمایشگاه بهاره توسط اتاق اصناف شهرستان خبر داد و تصریح کرد: با توجه به نزدیکی به انتخابات و عید نوروز لازم است که نظارت و گشت‌ها بر بازار در رابطه با قیمت‌ها و بهداشت بازار افزایش بیشتری داشته باشد.
کد خبر: ۸۱۶۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱ 22 January 2020
فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: هایپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای متعدد در اسدآباد موجب آسیب و کسادی رونق کسب و کار مغازه‌های کوچک و بازاریان و کسبه قدیم شهر شده است.

به گزارش ایسنا، درویشی اظهار کرد: در حال حاضر شهرستان اسدآباد با جمعیت ۱۰۰ هزار نفری خود دارای ۹ فروشگاه زنجیره‌ای و هایپرمارکت است که دو مورد فروشگاه زنجیره‌ای نیز به این تعداد فروشگاه به زودی افزوده خواهد شد که این امر موجب شده کسبه کوچک و بازاریان قدیمی شهر از حیات ساقط شوند.

وی با بیان اینکه تعداد فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهر به صورت قارچ گونه در حال افزایش هستند در حالیکه باید بین جمعیت و تعداد این فروشگاه تناسب وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: در رابطه با فروشگاه‌های زنجیره‌ای با توجه به تقاضا در هر شهر و استانی اقدام می‌شود و باید مردم را در انتخاب بازار آزاد گذاشت، اما در حال حاضر این امر برای بازاریان اسدآبادی به یک آسیب مبدل شده و افزایش بیشتر این فروشگاه در شهرستان ۱۰۰ هزار نفری اسدآباد دیگر توجیه اقتصادی ندارد و کافی است.

درویشی در ادامه از برپایی نمایشگاه بهاره توسط اتاق اصناف شهرستان خبر داد و تصریح کرد: با توجه به نزدیکی به انتخابات و عید نوروز لازم است که نظارت و گشت‌ها بر بازار در رابطه با قیمت‌ها و بهداشت بازار افزایش بیشتری داشته باشد.

وی همچنین با اشاره به میوه شب عید یادآور شد: برای تعادل بخشی به بازار شب عید تهیه میوه شب عید امسال توسط تعاون روستایی با همکاری جهادکشاورزی در دست اقدام قرار دارد که میزان تهیه آن ۱۰ تا ۱۵ درصد نسبت به سال گذشته بیشتر خواهد بود.

وی در پایان از اختصاص ۳۵۰۰ کیلو گوشت یارانه‌ای به شهرستان خبر داد و گفت: این میزان گوشت یارانه‌ای بین ۷۰۰۰ راننده ماشین سنگین و تاکسی‌های شهرستان توزیع می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار