مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین در مصاحبه با تابناک :
مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین:تلاش های زیادی در سالهای اخیر در راستای حل مشکلات بازار صورت گرفته است.ولی متاسفانه به دلیل اینکه بازار متولی خاصی ندارد و بازاریان هم تقریبا هیچ نوع همکاری با مجموعه مدیریت بحران نداشته اند این تلاشها تقریبا ثمرات قابل دکر نداشته است.
کد خبر: ۸۱۶۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰ 22 January 2020

در مواقع بحران بدترین وسخت ترین محل برای سرویس دهی در سطح استان قطعا بازار قزوین خواهد بود
آقای قدرت الله مهدیخانی در مصاحبه با خبرگزاری تابناک با اشاره به مشکلات عدیده بازار قزوین در مباحث مختلف خصوصا اتفاق حریق در مواقع بحرانی اظهار داشت : در مواقع بحران بدترین وسخت ترین محل برای سرویس دهی در سطح استان قطعا بازار قزوین خواهد بود.

وی افزود:تلاشهای زیادی در سالهای اخیر در راستای حل مشکلات بازار خصوصا اختصاص برف اندازه هائی که سابق برای برف در نظر گرفته شده بود جهت استقرار ایستگاه آتش نشانی و یا استقرار مخزن هوائی صورت گرفته ولی متاسفانه به دلیل اینکه بازار متولی خاصی ندارد و بازاریان هم تقریبا هیچ نوع همکاری با مجموعه مدیریت بحران نداشته اند این تلاشها تقریبا ثمرات قابل دکر نداشته است.

وی اظهار کرد: براساس قانون،مدیر بحران شهر،شخص شهردار قزوین بوده و از عملکرد مدیران سابق شهرداری در موضوع بازار انتقاد و اظهار امیدواری کرد که شهردار جدید و شورای اسلامی شهر دراین زمینه فعالانه تر عمل نمایند . 

 آقای مهدیخانی با اشاره به اینکه به دلیل اهمیت بسیار بالای موضوع بازار و بحران های احتمالی ،حداقل 2 جلسه با آقای نجار در محل بازار قزوین و بازدید میدانی داشته است اظهار کرد: قول هایی هم ستاد مدیریت بحران استان برای کمک به موضوع بازار داده اند که کماکان به نتایج ملموسی نرسید است.

در مجموع مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین هم با تایید گزارش تابناک مبنی بر فاجعه بار بودن حریق های احتمالی و بزرگ در بازار قزوین از همه مدیران و دلسوزان جهت هم فکری و ارائه راهکار یاری طلبید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار