فروشگاه‌های عرضه نان برنجی و سوغات در مسیر جاده کرمانشاه به بیستون ساماندهی می‌شوند و بخشی از آنها در شهرک فرامان متمرکز خواهند شد.
کد خبر: ۸۱۵۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵ 19 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایرنا،مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کرمانشاه  در نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، با اعلام این مطلب افزود: ناحیه کارگاه خوشه نان برنجی در شرکت شهرک صنعتی فرامان کرمانشاه راه اندازی شده است.


بیژن‌ کردستانی با بیان اینکه تاکنون چهار کارگاه در این منطقه استقرار پیدا کرده اند، گفت: به دنبال ساماندهی بخشی از کارگاه های مربوط به فروشگاه های نان برنجی جاده بیستون در این ناحیه هستیم.


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه هم در این نشست ناحیه ایجاد شده را مثبت ارزیابی کرد و گفت: ساخت و سازهای غیرمجازی در حریم بزرگراه کربلا برای عرضه سوغات ایجاد شده اند که پس از راه اندازی این شاخه می توانیم با ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد کنیم.


مهرداد سالاری افزود: این واحدهای تجاری چون در مسیر گردشگری و پرتردد واقع شده اند می توانند منجر به حادثه و تصادفات خطرناک و جبران ناپذیری شوند.


وی عنوان کرد: به منظور کاهش خطرات این واحدها برای رانندگان باید کنارگذری در کنار این جاده اصلی ایجاد شود.


معاون‌ هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه نیز در این نشست گفت: قرار شده است که میراث فرهنگی به نان برنجی فروشی‌های مسیر کرمانشاه به بیستون مجوز لازم را ارایه کند تا بشود بر آنها نظارت داشت.


هدایت حاتمی‌ نیز بر مشکلات ایجاد شده به واسطه فعالیت این فروشگاه ها اشاره کرد و گفت: راهداری باید این موضوع را در دستور کار قرار دهد و اقدام های پیشگیرانه را انجام دهد.

در ۲۰ کیلومتری بزرگراه کرمانشاه به بیستون ده ها واحد تجاری عرضه سوغات ایجاد شده که برخی از آنها بدون مجوز ساخته شده اند.

 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار