استاندار کرمانشاه گفت: بازگشایی مرز تاریخی خسروی یکی از یادگارهای بسیار ارزشمند سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.
کد خبر: ۸۱۵۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵ 19 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس ، هوشنگ بازوند امروز در نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: بازگشایی مرز تاریخی خسروی، یکی از یادگارهای بسیار ارزشمند سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.

وی افزود: در آن ایام اربعین، پلیس و ارتش عراق زیربار مسؤولیت تامین امنیت مسیر180 کلیومتری خانقین تا بغداد نمی‌رفت. با هماهنگی کامل سردار سلیمانی با ابومهندس المهندس، نیروهای حشدالشعبی امنیت این مسیر را عهده‌دار شدند و مرز پس از سال‌ها به روی زوار اباعبدالله الحسین (ع) بازگشایی شد‌.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: علاوه بر این، در ایام شلوغی‌های بغداد، حاج قاسم دستور دادند با امنیت، جریان عبور کاروان زوار اربعین همچنان برقرار باشد.

شهید سلیمانی جلوه‌ای کامل از آرمان‌های انقلاب اسلامی است

بازوند عنوان کرد: شخصیت سردار شهید سلیمانی جلوه‌ای کامل از آرمان‌های انقلاب اسلامی است، شهادت ایشان سبب بار دیگر پس پیام انقلاب اسلامی به تمام دنیا رسانده شود و در همه کشورها، آزادی‌خواهان برای وی سوگواری کنند.

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه ادامه داد: سردار سلیمانی یک انسجام و وحدت ملی فراگیر میان ملت ایران ایجاد کرد و حتی دهه نودی‌ها هم در همه جا عنوان کردند که همه ما سردار سلیمانی هستیم.

جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی مردمی برگزار شود

وی دهه فجر را فرصتی برای ارائه خدمات عظیم انقلاب در عرصه‌های مختلف دانست و گفت: به مناسبت فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی، 41 دستآوردهای عظیم انقلاب به شکل گسترده به نسل‌های مختلف معرفی شود.

بازوند افزود: در زمان رژیم شاهنشاهی همه بودجه کشور صرف مسائل غیرضروری و یا خرید اسلحه می‌شد. در آن سال‌ها هیچ توجهی به توسعه زیرساخت‌های شهرستان ها و روستاها نمی‌شد.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: بسیاری از روستاها در ابتدای انقلاب حتی راه دسترسی هم نداشتند ولی امروز به برکت انقلاب زیرساخت‌های آن‌ها تامین شده و امروز آن‌ها خواهان افزایش سرعت اینترنت هستند.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی خدمات بسیار عظیمی در حوزه راه سازی، بهداشت، سدسازی، آموزش و پرورش، فراهم کردن زیرساخت‌های آب و برق و گاز و ... انجام داده است که در ایام‌الله دهه فجر باید به بهترین شکل ممکن معرفی شوند‌.

بازوند با تاکید بر لزوم مردمی بودن جشن‌های پیروزی انقلاب، اظهار داشت: مردم ایران صاحب این انقلاب هستند و باید بستری فراهم شود تا جشن‌های انقلاب توسط همین مردم برگزار شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار