بی توجهی مامور پست به وظیفه‌اش در حین انجام کار و پرتاب کردن امانت مردم به داخل کامیون به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.
کد خبر: ۸۱۵۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵ 19 January 2020

اقدام عجیب مامور پست

به گزارش تابناک سمنان: ویدئویی که به تازگی منتشر شده است بی توجهی یک مامور شرکت پست فدکس (FedEx) را در حین انجام کار به تصویر می‌کشد. در این ویدئو که توسط یک شاهد عینی و با تلفن همراه تهیه شده است این مامور کالارسان در حال شوت کردن امانات مردم به داخل کامیون دیده می‌شود.

در ویدئوی تهیه شده این مامور در حالی که ظاهرا اصلا نگرانی‌ای در مورد صدمه زدن به کالای امانتی ندارد آن‌ها را مانند یک بازیکن بسکتبال به داخل کامیون مخصوص حمل کالا شوت می‌کند. این ویدئو در ماه جولای و توسط یک شهروند که نخواست نامش فاش شود تهیه شده است. محل تهیه ویدئو منطقه " گلاستونبوری" انگلیس بوده است. این شهروند در گفت‌وگو با یکی از سایت خبر‌های محلی گفت: «امیدوارم برای  امانات مردم که در آن جعبه‌ها بود اتفاقی نیفتاده باشد. شما در این ویدئو می‌بینید این مرد بدون کوچکترین حس مسئولیت پذیری جعبه‌ها را به داخل کامیون پرتاب می‌کند. شاید در نگاه اول برای بیننده جالب باشد، اما باید دانست در داخل جعبه‌ها امانت‌هایی است که صاحبان آن منتظر دریافت آن هستند.»

پس از انتشار این ویدئو " دیوید وِستِریک"، سخنگوی شرکت پست فدکس در این باره گفت: «رفتار این کارمند شرکت ما، رفتاری غیرقابل قبول و مغایر با خدمات حرفه‌ای است که از طرف شرکت ما هر روز به مشتریان ارائه می‌شود. ما متعهد به مراقبت از امانات مشتریان خودمان هستیم و مطمئنا اقدامات لازم در خصوص بررسی و رسیدگی به این موضوع را انجام خواهیم داد.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار