قیمت اونس طلا امروز

امروز هر اونس طلا خلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۵۶۰ (یک هزار و پانصد و شصت ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ مصادف با ۱۸ ژانویه ۲۰۲۰ - با کاهش ۰.۱۷ درصدی به ۱,۵۵۷ (یک هزار و پانصد و پنجاه و هفت ) دلار رسید. 

آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار

هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۴۹۵,۹۰۰ (چهارصد و نود و پنج هزار و نهصد ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۵۶ درصدی داشته است. 

قیمت گرم طلا ۲۴ عیار امروز

هر گرم طلا ۲۴ عیار امروز با کاهش ۰.۵۵ درصدی، از ۶۶۴,۹۰۰ (ششصد و شصت و چهار هزار و نهصد ) تومان به ۶۶۱,۲۰۰ (ششصد و شصت و یک هزار و دویست ) تومان رسید. 

قیمت مثقال طلا امروز

در بازار امروز هر مثقال طلا نسبت به ۲ روز پیش، با ۱۰۰۰۰ تومان کاهش، ۲,۱۵۰,۰۰۰ (دو میلیون و یکصد و پنجاه هزار) تومان نرخ گذاری شد. 

 

قیمت دلار امروز در صرافی

امروز دلار مانند ۲ روز پیش با کاهش قیمت روبرو شد، دلار که ۲ روز پیش تا ۱۳,۱۰۰ (سیزده هزار و یکصد ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ مصادف با ۱۸ ژانویه ۲۰۲۰ - با کاهش ۰.۳۳ درصدی به ۱۳,۰۵۶ (سیزده هزار و پنجاه و شش ) تومان رسید. 

قیمت دلار در بازار تهران امروز

دلار در بازار امروز تهران، به ۱۳,۴۶۰ (سیزده هزار و چهارصد و شصت ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۷۴ درصدی داشته است.

قیمت یورو امروز

یورو، امروز به ۱۴,۶۵۷ (چهارده هزار و ششصد و پنجاه و هفت ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۲۹ درصدی داشته است. 

آخرین نرخ پوند

پوند امروز با کاهش ۰.۳۶ درصدی، از ۱۷,۷۱۱ (هفده هزار و هفتصد و یازده ) تومان به ۱۷,۶۴۷ (هفده هزار و ششصد و چهل و هفت ) تومان رسید. 

آخرین نرخ سایر ارزها

در بازار امروز لاری گرجستان ۴,۷۱۱ (چهار هزار و هفتصد و یازده ) تومان، درهم امارات ۳,۷۱۴ (سه هزار و هفتصد و چهارده ) تومان، لیر ترکیه ۲,۳۰۳ (دو هزار و سیصد و سه ) تومان، دلار کانادا ۱۰,۳۸۳ (ده هزار و سیصد و هشتاد و سه ) تومان، دلار استرالیا ۹,۳۲۳ (نه هزار و سیصد و بیست و سه ) تومان، فرانک سوئیس ۱۴,۲۰۷ (چهارده هزار و دویست و هفت ) تومان، روبل روسیه ۲۲۱ (دویست و بیست و یک ) تومان، بات تایلند ۴۵۱ (چهارصد و پنجاه و یک ) تومان و رینگیت مالزی ۳,۳۶۳ (سه هزار و سیصد و شصت و سه ) تومان نرخ گذاری شدند.

قیمت سکه بهار آزادی امروز

امروز سکه بهار آزادی خلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، سکه بهار آزادی که ۲ روز پیش تا ۴,۸۶۰,۰۰۰ (چهار میلیون و هشتصد و شصت هزار) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ مصادف با ۱۸ ژانویه ۲۰۲۰ - با کاهش ۰.۲ درصدی به ۴,۸۵۰,۰۰۰ (چهار میلیون و هشتصد و پنجاه هزار) تومان رسید. 

قیمت سکه در بازار تهران امروز

سکه در بازار امروز تهران، به ۴,۸۷۰,۰۰۰ (چهار میلیون و هشتصد و هفتاد هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۲ درصدی داشته است.

قیمت سکه امامی امروز

سکه امامی، امروز به ۴,۸۶۷,۰۰۰ (چهار میلیون و هشتصد و شصت و هفت هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۸۶ درصدی داشته است. 

قیمت نیم سکه امروز

در بازار امروز نیم سکه نسبت به ۲ روز پیش، با ۱۵۰۰۰ تومان کاهش، ۲,۴۴۵,۰۰۰ (دو میلیون و چهارصد و چهل و پنج هزار) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ ربع سکه

همچنین ربع سکه با کاهش ۰.۴۸ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۱,۴۵۳,۰۰۰ (یک میلیون و چهارصد و پنجاه و سه هزار) تومان معامله شد.

قیمت سکه گرمی امروز

هر سکه گرمی، امروز به ۹۲۸,۰۰۰ (نهصد و بیست و هشت هزار) تومان رسید که نسبت به ۳ روز پیش، کاهش ۰.۲۱ درصدی داشته است.