مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام:
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از استقبال این شرکت در ایجاد شعب تخصصی ویژه صنایع استان خبر داد و گفت: از آنجائیکه شوراهای حل اختلاف، کارنامه درخشانی در صلح و سازش منطقه دارند به یقین با ایجاد شعب تخصصی این موضوع در صنایع استان اثرات مثبت و مطلوبی خواهد داشت.
کد خبر: ۸۱۵۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷ 18 January 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ شهریار داری پور  در دیدار معاون قضایی و سرپرست شوراهای حل اختلاف استان ایلام، افزود: بنا به تجربه سالهای گذشته و وجود پیمانکاران، فروشندگان و خریداران متعدد طرف قرارداد با این شرکت، ممکن است در برخی موارد اختلاف نظر و تعارض پیمانی و قراردادی منجر به تشکیل پرونده هایی نزد محاکم قضایی گردد که این امر باعث هدر رفت منابع مالی و صرف زمان و انرژی برای طرفین دعوا و افزایش حجم کار برای دستگاه قضایی استان می شود.

وی اظهار داشت: تشکیل شوراهای تخصصی ضمن کاهش پرونده های صنایع نزد محاکم قضایی ، می تواند زمینه ساز رفع اختلافات و تعارضات از طریق صلح و سازش که در مدت زمان کوتاهتری نیز به سرانجام برسند. همچنین معاون قضایی و سرپرست شوراهای حل اختلاف استان ایلام در این دیدار گفت: در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد رونق تولید و به منظور رفع موانع و مشکلات فراروی صنایع، تولیدکنندگان و سرمایه گذاران، ایجاد شورای حل اختلاف تخصصی ویژه صنایع استان الزامی است. 

امیرحسین آذرمنش با اشاره به اینکه ایجاد شعب تخصصی شوراهای حل اختلاف برای صنایع مهم استان از جمله پالایشگاه و پتروشیمی می تواند مشکلات قضایی این واحدهای صنعتی را مرتفع کند، افزود: به منظور رونق تولید، جلوگیری از تعطیلی شرکتها و صنایع تولیدی و به منظور کاهش ورودی  پرونده ها در محاکم قضایی، ایجاد شعب تخصصی شوراهای حل اختلاف واحدهای صنعتی، امری ضروری است.

وی به اهداف ایجاد این شعب در استان اشاره کرد و اظهار داشت: رفع مشکلات و مسائل واحدهای صنعتی و اقتصادی در سطح استان و زمینه سازی برای ایجاد صلح و سازش فی مابین تولیدکنندگان، سرمایه گذاران و پیمانکاران با اشخاص حقیقی و حقوقی و غیره در سریع ترین زمان ممکن و بصورت کاملاً تخصصی انجام می شود که این مهم می تواند باعث کاهش مشکلات صنعتی در استان و رونق تولید شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار