کد خبر: ۸۱۴۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱ 17 January 2020

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب ، حکم انتصاب امام جمعه شهر یاسوج و نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد را به حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی اهدا کرد.

اهداء حکم انتصاب نماینده ولی فقیه در نماز جمعه یاسوجبه گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، رئیس دفتر مقام معظم رهبری در سخنانی پیش از خطبه های امروز نمازجمعه یاسوج در جمع پر شور مردم این شهر با ابلاغ سلام گرم مقام عظمای ولایت به مردم ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد و با بیان اینکه  این استان به سرزمینی سلحشور شناخته شده است گفت: هدف از سفر به این استان معرفی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر یاسوج بود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی به ادای احترام رهبری به خانواده معظم و معزز شهدا اشاره کرد و افزود: امنیت امروز ایران اسلامی در اوج تلاطم و نا امنی های منطقه مرهون خون شهدا است و لذا رهبر فرزانه به خانواده شهدا نگاه ویژه ای دارد.

وی خطاب به شرکت کنندگان در آیین عبادی - سیاسی جمعه شهر یاسوج گفت: شما در تکریم نمازجمعه زبانزد هستید و از این پس نیز این مسیر با وجود حجت الاسلام سید نصیر حسینی باید تداوم یابد.
 
رئیس دفتر مقام معظم رهبری با تاکید بر اهمیت حضور جوانان و خانواده ها به همراه فرزندان در مجامع دینی و نماز جمعه اضافه کرد: اگر خانواده ها فرزندانی شایسته می خواهند باید آنها را با این گونه محافل آشنا و خود و خانواده شان را بیمه کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی با اشاره به روایات متعدد در اهمیت نماز جمعه گفت: نمازجمعه منشا آگاهی و ظلم ستیزی است و هر قدمی برای برپایی و اقامه این نماز بسیار ارزشمند و آسمانی است.

وی به تاریخ دشمنی آمریکا با ملت آزاده ایران اشاره کرد و افزود: مالکان و صاحبان اصلی آمریکا سرخ پوستان هستند و دیگرانی که به این منطقه آمدند کارشان غارت، نابودی و کشتار بی گناهان بود.
 
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب در ادامه به سابقه جنایات چند ده ساله رژیم صهیونیستی و آمریکا در دنیا اشاره کرد و گفت: این‌ها از اروپا برای پیدا کردن طلا آمدند و سرخ پوست‌ها را کشتند، سوزاندند و غارت کردند و بعد هم برای نیروی کار جوانان سیاه پوست آفریقایی را از خانه‌هایشان دزدیدند و الان که داد از تمدن می‌زنند هفته‌ای نیست که چند سیاه پوست را نکشند.
 
محمدی‌گلپایگانی با بیان این‌ که همسایه‌های ما نمی‌دانند که آمریکا به دنبال چیست افزود: آمریکایی‌ها می‌گویند نفت عراق و سوریه مال ما است، در عراق هم می‌خواستند گاو شیرده بیابند و مثل سعودی دولت وابسته درست کنند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در ادامه با بیان خدمات حاج قاسم سلیمانی گفت: سلیمانی حشد الشعبی را مثل بسیج در آنجا سازماندهی کرد و آموزش داد تا در مقابل تروریست‌ها و آمریکایی‌ها ایستادگی کنند و تعداد زیادی هم شهید دادند و این دو شهید بزرگوار به دست همین‌ها به شهادت رسیدند.
 
وی به تششع کم نظیر و زیبای شهادت سردار سلیمانی نیز اشاره کرد و ادامه داد: خون شهید سلیمانی می جوشد و همچون ابا عبد الله الحسین(ع) جریان ساز و جاوید خواهد ماند.
 
گلپایگانی حمله مقتدرانه سپاه به مواضع ارتش آمریکا در عراق را یاد آور شد و اضافه کرد: چنان زهرچشمی از آن‌ها گرفتند که در تاریخ شبیه آن را ندیده بودند.
 
حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی در بخشی دیگر از سخنانش به ایام فاطمیه و جایگاه والای حضرت زهرا(س) در ایفای نقش همسری و مادری اشاره کرد و ادامه داد: همسران در خانه باید به گونه ای رفتار و عمل کنند که دیگر اعضا را برای بندگی خدا هدایت کرده و مانع نافرمانی دستورات خداوند در خانه و بین افراد جامعه شوند.
 
در پایان این مراسم رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی ، حکم انتصاب سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج را به وی اهدا کرد.
حجت الاسلام حسینی حکم خود را از نماینده رهبری گرفت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار