استاندار قزوین : از استقرار صنایع پاک و دوستدار محیط زیست، پوشاک، قطعه سازی و تولید مواد غذایی در استان حمایت می کنیم.
کد خبر: ۸۱۴۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹ 15 January 2020

صنایع سبز را حمایت می‌کنیم

به گزارش تابناک قزوین،هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در حاشیه افتتاح نمایشگاه صنعت  گفت: قزوین از استان‌های صنعتی شاخص کشور است و باید بتوانیم بخشی از ظرفیت‌های شاخص تولیدی این منطقه را به دیگر استان‌ها معرفی کنیم تا به توسعه صنعتی و صادراتی استان کمک شود.

وی بیان کرد:برپایی نمایشگاه‌های تخصصی می‌تواند به تقویت زنجیره تولید کمک کرده و با آشنایی با توانمندی‌های موجود در استان برخی از چالش‌ها را برطرف کرد.
جمالی پور یادآور شد: حضور استان‌های مختلف در این نمایشگاه می‌تواند به تبادل تجربه صنعتی و علمی میان فعالان صنعتی منجر شده و گامی در مسیر توسعه همکاری‌های صنعتی هم باشد.

استاندار قزوین اظهار داشت: یکی از چالش‌هایی که به آن دست یافته‌ایم این است که توسعه استان باید متوازن باشد و از افزایش صنایعی که مطابق با نیازهای استان نیست و پیامدهای زیست محیطی دارد مانند فولاد جلوگیری کنیم.
جمالی پور گفت: در استان قزوین ظرفیت‌های زیادی در بخش صنایع پوشاک، قطعه سازی، غذایی و شرکت‌های دانش بنیان داریم که این فرصت می‌تواند مورد توجه سرمایه گذاران قرار گیرد.

وی بیان کرد: صنایع آب بر و غیرضروری باید از استان خارج شود و به جاهای دیگر برود و ما بر اساس آمایش سرزمین باید صنایع «های تک» و مورد نیاز خود را توسعه دهیم.

جمالی پور تصریح کرد: با استقرار صنایع پاک و دوستدار محیط زیست موافقیم و از آن حمایت می‌کنیم و هر صنعتی که سلامت مردم و استان را به مخاطره بیندازد اجازه استقرار نخواهیم داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار