مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به وجود ۱۳۲ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان از اجرای ۴۰ پروژه برای اصلاح هندسی این نقاط خبر داد.
کد خبر: ۸۱۴۱۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰ 20 January 2020

غلامعباس بهرامی‌نیا در خصوص وضعیت نقاط حادثه‌خیز در استان اظهار کرد: بر اساس شاخص‌های تعیین شده از جمله تعداد تصادفات منجر به فوت و جرح، ۱۳۲ نقطه حادثه‌خیز در سطح محورهای مواصلاتی استان شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه کار شناسایی این نقاط انجام شده است، افزود: اصلاح این نقاط به تخصیص اعتبار نیاز دارد که ۴۰ پروژه به منظور اصلاح هندسی نقاط شناسایی‌شده با پیشرفت فیزیکی۳۰ تا ۹۰ درصدی در حال اجرا هستند.

بهرامی‌نیا افزود: علاوه بر این تعداد، ۱۲ پروژه اصلاح هندسی نقاط پرحادثه در استان به بهره‌برداری رسیده است.

وی ادامه داد: پروژه‌های دیگری برای اصلاح هندسی نقاط حادثه‌خیز در استان تعریف شده است تا کار رفع نقاط حادثه‌خیز در محورهای استان در یک مدت زمان سه ساله به اتمام برسد.

بهرامی‌نیا عنوان کرد: اقدامات مربوط به آشکارسازی نقاط حادثه‌خیز در جاده‌های استان انجام شده است تا شاهد به حداقل رسیدن تلفات جاده‌ای باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان در خصوص بروز سانحه تصادف در محورهای اهواز - ایذه و اهواز - اندیمشک گفت: این محورها جزو محورهای پرتردد استان هستند و بروز تصادف در این محورها به دلیل داشتن نقاط پرحادثه نیست و علت‌های دیگری دارد و متناسب با تصادف‌های رخ‌داده در این محورها، اقدامات ایمنی انجام می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار