مدیر روابط عمومی نمایشگاه‌های بین المللی کرمانشاه گفت: نمایشگاه «کالای ایرانی؛ خانه ایرانی» با حضور ۴۰ واحد تولیدی و بازرگانی از استان‌های مختلف کشور، با رویکرد حمایت از تولیدات داخلی در کرمانشاه برپا می‌شود.
کد خبر: ۸۱۳۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 12 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس؛حامد وفاپور ، از برپایی نمایشگاه «کالای ایرانی - خانه ایرانی» در کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: نمایشگاه کالای ایرانی - خانه ایرانی از 23 دی‌ماه برپا می‌شود و تا 27 همین‌ماه ادامه دارد.

وی افزود: علاقمندان برای بازدید می‌توانند در روزهای یاد شده از ساعات 15 الی 21 در محل نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه واقع در پارک شاهد حضور پیدا کنند.

مدیر روابط عمومی نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه، به حضور 40 واحد تولیدی و بازرگانی از استان‌های مختلف کشور در فضایی حدود 3 هزار متر از نمایشگاه کالای ایرانی‌- خانه ایرانی اشاره و بیان کرد: استان‌های اردبیل، تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، همدان، زنجان، اراک، البرز، یزد و خوزستان به همراه کرمانشاه در این نمایشگاه حضور دارند.

وفایی، لوازم خانگی و تجهیزات آشپزخانه، فرش، لوستر، کالای خواب، صنایع‌دستی، فرش و تابلو فرش ماشینی و دستبافت، صنایع چوبی و مبلمان خانگی را از جمله محصولات قابل عرضه در نمایشگاه کالای ایرانی - خانه ایرانی برشمرد.

وی تصریح کرد: مجموعه نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه، همواره با برگزاری نمایشگاه‌های تولیدات داخلی، پیشگام و پابرجا در حمایت از محصولات و کالای ایرانی بوده است.

مدیر روابط عمومی نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه، ایجاد یک ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و مصرف‌کنندگان، بالا بردن حق انتخاب برای مصرف‌کنندگان، حمایت از فرهنگ خرید کالای ایرانی، حمایت از تولیدات داخلی، اشتغال‌آفرینی و ایجاد یک فضای رقابتی سالم را در قالب اهداف برپایی این‌چنین نمایشگاه‌های دانست و گفت: نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه این افتخار را دارد که در سال گذشته و امسال، 2 نمایشگاه حمایت از کالای ایرانی و نمایشگاه رونق تولید را برای نخستین‌بار در کشور برگزار کند.

وفایی در پایان ضمن دعوت از همشهریان برای بازدید از نمایشگاه کالای ایرانی - خانه ایرانی، یادآور شد: مردم می‌توانند در این نمایشگاه از تخفیف 10 تا 15 درصدی برخوردار شوند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار