در مراسمی حجت الاسلام کیومرث امیرخانی بعنوان رئیس دادگستری شهرستان سنقر و کلیایی معرفی شد.
کد خبر: ۸۱۳۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸ 11 January 2020

کیومرث امیرخانی رئیس دادگستری شهرستان سنقروکلیایی شد

به گزارش خبرنگارتابناک کرمانشاه امروز در مراسمی که با حضور معاون ئیس کل دادگستری کرمانشاه، امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و شوای تامین و جمعی از مسئولین شهرستان مراسم تودیع و معارفه برگزار شد.

بهمن نریمانی معاون رئیس کل دادگستری کرمانشاه در این مراسم اظهار کرد: قضاوت حق مطلق خداوند است و کسی حق تسلط و قضاوت درمورد دیگران را ندارد مگر به اذن خداوند و با صیانت به اولیاء خدا باشد.

وی خاطر نشان کرد: بعد از زمان انقلاب به برخی ویژگی‌های حائز اهمیت روسای قضات در قانون اساسی اشاره شده و در این سال‌ها با وجود زحمات زیاد قضات، اما برای اولین بار سند تحول به دست رئیس قوه‌ی قضاییه به رهبر معظم انقلاب همزمان با گام دوم انقلاب ارائه شد.

نریمانی تصریح کرد: استفاده از نیرو‌های صالح در راس امور، قضاوت عادلانه موجب اعمال قانون و باز ستاندن حق مردم است.

وی تاکید کرد: مردم از دادگستری انتظار دارند مشکلاتشان را حل کند، باید رئیس دادگستری همکاری لازم با مسئولان مخصوصا شورای تامین را داشته باشد و با یک اتحاد و انسجام برای خدمت به مردم تلاش کنند.

نریمانی ضمن تشکر از زحمات علی ژیان گفت: شهرستان سنقر تاکنون از نظر پرونده‌های قضایی عملکرد بسیار خوبی داشته و انتظار میرود این روند ادامه داشته باشد.

در ادامه  معصومی زاده فرماندار شهرستان هم ضمن قدر دانی از زحمات ۵ ساله علی ژیان در شهرستان ابراز کرد: تا کنون همکاری بسیار خوبی با دادگستری شهرستان داشتیم و از لحاظ پرونده‌های قضایی نسبت به شهرستان‌های دیگر استان عملکرد بهتری داشتیم.

وی در پایان اظهار کرد: عدالت و خدمت به مردم باید در دستور کار دادگستری شهرستان قرار بگیرد و امیدواریم این همکاری همچون سابق ادامه داشته باشد.

 

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار