سرمربی تیم فوتبال بانوان البرز:
سرمربی تیم فوتبال بانوان هیات البرز با گله‌مندی نسبت به داوری بازی تیمش برابر آویسا، گفت: آقای ممبینی، درست است که نمی‌توان فوتبال بانوان را دید ولی نیم‌نگاهی به فوتبال بانوان داشته باشید. من فکر می‌کنم حرمت داوری دارد شکسته می‌شود.
کد خبر: ۸۱۲۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰ 11 January 2020

مریم ایراندوست پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش در هفته اول نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، اظهارکرد: بازی خوب، جاندار و فیزیکی بود ولی فکر می‌کنم به جای این‌که درمورد بازی صحبت کنم باید بگویم، آقای ممبینی، درست است که نمی‌توان فوتبال بانوان را دید ولی نیم‌نگاهی به فوتبال بانوان داشته باشید. من فکر می‌کنم حرمت داوری دارد شکسته می‌شود. داوری که از فوتسال به فوتبال می‌آید و تجربه ندارد و می‌خواهد در لیگ برتر کار کند، مقصر نیست.

وی افزود: در حال حاضر چهار داور ملی ما در خانه نشسته‌اند، بعد در ۹۰ دقیقه بازی، شرایطی را از داوری می‌بینیم که اصلا خوب نیست. واقعا باید تاسف خورد. از کمیته داوران خواهش می‌کنم برای این‌که حرمت داوری شکسته نشود و این کمیته، بیشتر از این زیر سوال نرود از داوران باتجربه و داورانی که برای‌AFC کار می‌کنند، استفاده کند تا حق تیمی هم ضایع نشود. امروز هر دو تیم آویسا و البرز ضرر کردند. در نیمه اول، خطاهایی که روی بازیکنان ما صورت می‌گرفت، داور اصلا نمی‌توانست تشخیص دهد و سوت بزند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان هیات البرز در پایان نیز گفت: بازیکنانم خوب بودند. البته من فقط یک هفته است که هدایت این تیم را برعهده گرفته‌ام. تیم خیلی کار دارد ولی فکر می‌کنم می‌توان به تیم البرز امیدوار بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار