نماینده ولی فقیه دراستان مرکزی :
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: راه شهدا تا نابودی کامل اسرائیل وریشه کنی صهیونیسم ودشمنان اسلام ادامه دارد.
کد خبر: ۸۱۲۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰ 10 January 2020

به گزارش تابناک مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی درخطبه های نمازجمعه اراک با بیان اینکه
سپاه پاسداران با حمله موشکی خود به پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق، قدرتمندی ایران اسلامی را به دنیا ثابت کرد افزود: ایران اسلامی با این اقدام نیروهای سپاه نشان داد از دشمنان هراسی ندارد و بدخواهان نظام اسلامی هیج‌جا در امان نیستند.
وی با بیان اینکه اقدام سپاه پاسداران در حمله موشکی به پایگاه‌های نظامی آمریکا، سیلی اول بود یاد آورشد: سپاه باید هوشیاری خود را بیش از پیش کند و به دنبال فرصت‌های مناسب باشد تا دم زهرآگین عقرب از سر مسلمانان قطع شود.
امام جمعه اراک با بیان اینکه اسلام علوی، فاطمی،حسینی، زینبی برحق است و با عزتمندی و شرف راه پیروزی را طی می کند گفت: شهادت سپهبد سلیمانی به همراه همرزمان شهیدش بزرگترین حادثه سال جاری است که به دست شقیح‌ترین و سیاه‌کارترین افراد دنیا انجام شد و این اتفاق که عمق بدخواهی استکبار را نشان می دهد، هرگز از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد.
وی با بیان اینکه شهادت سپهبد سلیمانی سرفصل جدیدی از زندگی را در ایران، دنیای اسلام و تاریخ بشریت آغاز کرده است گفت: شهادت سردار سلیمانی موجب اتحاد وهمبستگی بیشتر در دنیای اسلام و ملت بزرگ ایران شد چراکه ماهیت کثیف و پلید آمریکا با شهادت حاج قاسم سلیمانی به دنیا اثبات شد.
امام جمعه اراک با بیان اینکه سپاه پاسداران با هوشیاری کامل و در زمانی‌که که هنور سردار شهید در جایگاه ابدی خود آرام نگرفته بود پایگاه‌های نظامی آمریکا را مورد حمله قرار داد افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند، انتقام از آمریکا سخت است و این تنها یک سیلی بود و جوانان غیرتمند ایران اسلامی و دنیای اسلام انتقام‌های شدیدتری را خواهند گرفت تا نتیجه آن کوتاهی دست آمریکا از منطقه شود.
وی با بیان اینکه احتیاج به آمریکای جنایتکار به عنوان وکیل مدافع در منطقه نداریم یادآورشد: هرجا که استکبار حضور داشته چیزی به جز جنایت و گسترش فساد و فحشا رخ نداده است بنابراین باید دست آمریکا، صهیونیسم و وهابی‌های تکفیری برای همیشه از سر دنیای اسلام قطع شود.
آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه حادثه کشته شدن شماری از هموطنان در آیین تشیع پیکر پاک شهید سپهبد سلیمانی در کرمان دلخراش بود گفت: باید هوشیاری و برنامه‌ریزی‌های مناسب‌تری انجام شود و در اجتماعات آینده در سایه نظم و برنامه باید از وقوع چنین مسایلی جلوگیری شود.
وی با بیان اینکه حادثه سقوط هواپیمای اکراینی هم دردآور بود افزود: علت این حادثه در دست بررسی است و اینکه عده‌ای از دشمنان بدون ارزیابی کافی مدعی شده‌اند که هواپیمای اکراینی هدف موشک قرار گرفته درست نیست و باید ابعاد این موضوع از سوی متخصصان واکاوی شود.
وی با بیان اینکه شایعات اینچنینی که مبتنی بر نظر کارشناسی نیست جو روانی دشمن است که می‌خواهد اقدام شجاعانه سپاه پاسداران را کمرنگ جلوه دهد اظهارداشت: دشمنان بدانند با هیچ اقدامی نمی‌توانند آسیبی به قدرت و اقتدار این مرز و بوم بزنند.
امام جمعه اراک گفت: مردم همانند همیشه در آیین تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش سنگ‌تمام گذاشتند و یاد و خاطره این شهدا تا ابد در تاریخ ماندگار می‌ماند.
وی با بیان اینکه ۱۹ دی‌ماه در تاریخ انقلاب اسلامی از سال ۵۶ تاکنون روز عزت و افتخار بوده است افزود: نهضت اسلامی و انقلاب اسلامی از این روز آغازشده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار