فوتسالیست‌های قم با شکست برابر تیم انتهای جدولی آذرخش بندرعباس به تکرار نتایج ضعیف خود در نیم‌فصل دوم لیگ برتر باشگاه‌های کشور ادامه دادند.
کد خبر: ۸۱۲۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۶ 09 January 2020

به گزارش تابناک قم، تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم که در رده هفتم جدول 14 تیمی فصل 1398 لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور جای دارد در آخرین میهمانی مرحله مقدماتی این فصل برابر تیم آخر جدول رده‌بندی یعنی آذرخش بندرعباس تن به شکست داد تا روند نتایج ضعیف این تیم در دور برگشت ادامه یابد.

تیم پر فراز و نشیب سوهان محمد سیمای قم در حالی به مصاف آذرخش بندرعباس رفت که حریف با 20 امتیاز از 24 بازی در آخرین رتبه جدول رده‌بندی بود و انتظار می‌رفت نماینده قم عملکرد خوبی در مقابل آن داشته باشد اما برخلاف انتظار روند نتایج ضعیف محمد سیما ادامه پیدا کرد و این تیم به دهمین باخت این فصل تن داد.

سوهان محمد سیمای قم در این بازی که پنج گل داشت با نتیجه ضعیف و دور از انتظار چهار بر یک به تیم آذرخش بندرعباس باخت تا هم حریف را از انتهای جدول جدا کند و هم اینکه فرصت جدا شدن از رتبه هفتم جدول رده‌بندی و قرار گرفتن در یکی از مکان‌های پنجم یا ششم برای قرعه بهتر در پلی‌آف را از دست بدهد.

نماینده فوتسال قم در فاصله یک هفته به پایان دیدارهای مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با کسب 10 پیروزی، پنج تساوی، 10 باخت، 72 گل زده، 63 گل خورده، تفاضل گل مثبت 9 و 35 امتیاز رده هفتم جدول رده‌بندی را در اختیار دارد و در هفته بیست و ششم به مصاف شهروند ساری می‌رود.

بازی هفته پایانی مرحله گروهی لیگ برتر بین سوهان محمد سیمای قم و شهروند ساری برای نماینده قم یک مسابقه کاملا تشریفاتی است زیرا محمد سیما از تیم رده ششم جدول چهار امتیاز کمتر دارد و در صورت پیروزی برابر شهروند از جایگاه هفتم جدول تکان نخواهد خورد و با همین رتبه به پلی‌آف صعود می‌کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار