امام جمعه ایلام ؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: هزینه شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برای آمریکا بسیار گران خواهد بود و در نهایت آنها را مجبور به ترک منطقه و عراق می‌کند.
کد خبر: ۸۱۲۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰ 08 January 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام والمسلمین اله‌نور کریمی‌تبار  اظهار داشت: اکنون آمریکا سردرگم بوده و هر لحظه در انتظار اقدام انتقامی ایران است اما باید بداند به طور قطع بازنده بازی که خود شروع کرده است و این جمهوری اسلامی است که تصمیم می‌گیرد انتقام چه زمانی، چگونه و تا کی ادامه می‌یابد.

وی با تاکید بر اینکه خون سردار سلیمانی ثمرات بیشتری نسبت به زمان حیات برای انقلاب و نظام دارد، یادآور شد: شهادت سردار سلیمانی آثار و برکات زیادی برای جمهوری اسلامی و ضربات مهلک و پشیمان‌کننده‌ای برای استکبار جهانی به همراه خواهد داشت.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: ترامپ که سعی داشت با این اقدام توجه را از استیضاح خود و مشکلات داخلی آمریکا به خارج معطوف کند هرگز به اهداف خود نمی‌رسد و پشیمان خواهد شد.

حجت‌الاسلام کریمی‌تبار با تاکید بر اینکه شهادت سردار سلیمانی باعث انسجام و وحدت ملی بیش از پیش مردم و مسوؤلان شده است، ابراز امیدواری کرد: این وحدت و انسجام ادامه داشته باشد و برکات خون این شهید گرانقدر سیل خروشانی شود که شر دشمنان را به خودشان بازمی‌گرداند.

وی یادآور شد: شهادت سپهبد قاسم سلیمانی علاوه بر اینکه هیچ خللی در ایران و جبهه مقاومت ایجاد نمی‌کند بلکه این اقدام تروریستی روحیه شهادت‌طلبی و مبارزه با جنایتکاران را در بین مردم و مسوؤلان ایران و جبهه مقاومت بیشتر و مستحکم‌تر کرده است.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار