معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش مازندران گفت که ۴۰۷ نفر از مجموع شرکت‎کنندگان در مرحله نهایی تکمیل ظرفیت جذب آموزش و پرورش استان خواهند شد.
کد خبر: ۸۱۲۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۴ 07 January 2020

مهدی عابدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در مرحله نهایی و استانی تکمیل ظرفیت شرکت کنندگان در آزمون استخدامی کشور ، ۶۷۲ نفر برای مصاحبه دعوت خواهند شد که از این تعداد ۴۰۷ نفر در ۳۲ رشته شغلی به عنوان نیروی قراردادی پذیرفته می شوند.

وی در باره وضعیت "سهمیه خاص" استخدامی در تکمیل ظرفیت آموزش و پرورش مازندارن هم توضیح داد : چهار سهمیه در این میان به عنوان سهمیه خاص برای ایثارگران ، آزادگان و همچنین معلولین تعیین شده است.

۲۱ دی ماه تاریخ مصاحبه

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش مازندران زمان برگزاری مصاحبه پذیرفته شدگان مرحله کتبی را هم روز شنبه ۲۱ دی ماه جاری اعلام کرد و گفت: مصاحبه تمامی این افراد به صورت متمرکز در محل باشگاه فرهنگیان آموزش و پرورش در شهر ساری انجام می شود.

عابدی با اعلام این که تمامی افرادی که در این مرحله پذیرفته می شوند برای تدریس سر کلاس ها می روند ، تاکید کرد که در این دوره هیچگونه پذیرش نیرو برای اداری وجود ندارد.

وی افزود : در حال حاضر ۳۵ هزار و ۹۱۷ نفر به صورت رسمی و پیمانی ، ۲هزار و ۷۰ نفر حق التدریس، ۵۱۹ نفر کارمعین و ۹۱ نفر نیز به عنوان سرباز معلم در آموزش و پرورش ممازندران شاغل هستند.

وزارت آموزش‌ و پرورش یکشنبه هفته جاری نتایج اولیه پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۸ را که چند برابر ظرفیت است مشخص و اعلام کرد که پذیرفته شدگان برای مصاحبه و پیگیری بقیه مراحل و ارائه مستندات باید از طریق اداره کل آموزش و پرورش استان اقدام کنند.

بر اساس اطلاعیه این وزارتخانه ، معرفی داوطلب برای انجام مصاحبه استخدامی به‌منزله قبولی فرد تلقی نمی­ ‌شود بلکه در پذیرش نهایی قبول متقاضی منوط به شغل ، محل انتخابی و بر اساس مجموع نمرات فضلی داوطلبان معرفی‌شده با وزن ۷۰ درصد آزمون کتبی و ۳۰ درصد مصاحبه استخدامی خواهد بود که به تعداد یک برابر ظرفیت (به ترتیب نمره فضلی) و سایر شرایط مندرج در دفترچه راهنمای آزمون استخدام انجام می گیرد.

همچنین بر اساس تاکید وزارت آموزش و پرورش ، عدم مراجعه معرفی‌شدگان در زمان مقرر برای مصاحبه و ارائه مستندات و دیگر موارد به هر دلیلی که باشد به‌ منزله انصراف بوده و داوطلب در این خصوص حق اعتراض نخواهد داشت.

پذیرفته شدگان مازندرانی آزمون متمرکز استخدام در آموزش و پرورش برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سامانه اینترنتی آموزش و پرورش استان به نشانی http://mazand.medu.ir مراجعه کنند./ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار