سه نمایشگاه تخصصی خودرو، تبلیغات، رسانه، بازاریابی، لاستیک، پلاستیک، رنگ و رزین در شیراز در حال برگزاری است
کد خبر: ۸۱۲۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳ 07 January 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو و نوزدهمین نمایشگاه تخصصی چاپ، تبلیغات، رسانه، بازاریابی و ماشین آلات و صنایع وابسته به همراه نهمین نمایشگاه بین المللی و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس در شیراز آغاز به کار کرد.
مدیرعامل نمایشگاه بین المللی فارس گفت: دو سالن نرگس و ملاصدرا به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع به نمایشگاه بین المللی خودرو اختصاص یافته است که ۲۰ شرکت برتر صنعت خودرو کشور، سایپا، ارم خودرو، مدیران خودرو، دیار خودرو و نیسان با زمینه فعالیت خودرو و خدمات فنی و مهندسی خودرو به ارائه جدیدترین محصولات و خدمات خود می‌پردازند.
موسوی افزود: ۳۰ شرکت فعال در حوزه چاپ و تبلیغات، تابلو سازی، ماشین آلات چاپ، رسانه‌های دیجیتال، هدایای تبلیغاتی، ماشین آلات صنعتی و لیزر، تبلیغات شهری و تیزر تلویزیونی در سالن سرو به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع و با مشارکت ۶۵ درصدی فعالان استان فارس در نمایشگاه چاپ، تبلیغات، رسانه و بازاریابی شرکت کرده‌اند.
مدیرعامل نمایشگاه بین المللی فارس در خصوص برگزاری نهمین نمایشگاه لاستیک و پلاستیک، رنگ و رزین و ماشین‌آلات وابسته گفت: این نمایشگاه در سالن بهار به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع برگزار می‌گردد و ۲۸ شرکت تولید کننده و فعال این حوزه با زمینه فعالیت تولید انواع مخزن پلاستیکی، رنگ، رزین، مواد اولیه و ماشین آلات این صنعت که ۱۸ درصد آن‌ها از استان فارس است به ارائه آخرین دستاورد‌ها و محصولات خود می‌پردازند.
متخصصان، کارشناسان و عموم مردم می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه‌ها تا جمعه ۲۰ دی همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ به محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس مراجعه نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار