امام جمعه نظرآباد:
امام جمعه نظرآباد با بیان اینکه کسی نمی تواند برای خون بهای شهادت حاج قاسم حد و مرزی تعریف کند،گفت:خون بهای شهادت حاج قاسم سلیمانی نابودی اسرائیل است.
کد خبر: ۸۱۱۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱ 07 January 2020

‌به گزارش «تابناک البرز»؛ حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید‌سجاد موسوی اظهار داشت: سردار قاسم سلیمانی نماد یک تفکر در جبهه مقاومت است و حاج قاسم سلیمانی متعلق به ایران اسلامی نیست.

وی افزود: قاسم سلیمانی متعلق به جهان اسلام و جبهه مقاومت است.

امام جمعه نظرآباد با بیان اینکه شهادت آرزوی همه مجاهدان راه خدا است،بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی مجاهدانه زیست و هنرمندانه رفت و این بسیار زیباست که انسان یک زندگی شیرینی داشته باشد و هنگام رفتن زیبا از دنیا برود.

موسوی با بیان اینکه این سوال در ذهن همه مردم به خصوص جوانان است که چه اتفاقی افتاد که یک نفر اینقدر محبوب می‌شود،گفت: از ابتدای خبر شهادت حاج قاسم سلیمانی تمام ملت ایران و جبهه مقاومت و جهان اسلام عزدار شد،پاسخ این محبوبیت را رهبری معظم انقلاب فرمودند که این محبوبیت به دلیل اخلاص حاج قاسم بود.

امام جمعه نظرآباد با بیان اینکه حاج قاسم دو ویژگی مهم داست که یکی از آنها اخلاص و دیگر ولایت  بود،گفت:  نظر حاج قاسم این بود که مرا سرباز ولایت صدا کنید هر فردی این دو ویژگی  اخلاص و ولایت‌پذیری را داشته باشد  ماندگار می‌شود.

موسوی با بیان اینکه خون قاسم سلیمانی بر زمین نمی‌ماند،گفت: دوستداران وی  انتقام خون قاسم سلیمانی  را میگیرند اما در چه سطحی باید منتظر ماند و دید.

وی با اشاره به پیغام‌های آمریکایی‌ها مبنی بر اینکه متقابل برخورد کنید، گفت: ترامپ  و امثال آن را نمی‌توان در حد و اندازه قاسم سلیمانی به حساب آورد ، اگر بخواهیم انتقال خون حاج قاسم سلیمانی  را بگیریم خون بهای آن نابودی اسرائیل و آمریکا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار