رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: برگزاری مراسم شام‌غریبان سپهبد سلیمانی و همرزمان آن بزرگوار امشب در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۱۱۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 07 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، عباس سروری ، اظهار داشت: امروز در سراسر کشور مراسم بزرگداشت و شام‌غریبان سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: نظیر این مراسم راس ساعت 20 امشب در مسجدالنبی طاق‌بستان شهر کرمانشاه با حضور اقشار مختلف مردم و با سخنرانی آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار می‌شود.

سروری، ضمن دعوت از همه مردم برای حضور در این مراسم، از حضور باشکوه هم‌استانی‌ها در مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی در جای‌جای این استان تشکر و قدردانی کرد و افزود: تمام مقدمات برای مراسم امشب در استان مهیا است.

وی از برگزاری مراسم ویژه اجتماع روحانیون راس ساعت 10 صبح امروز در مسجد حاج شهبازخان خبر داد و گفت: ساعت 11 امروز نیز مراسمی بزرگداشت سردار رشید اسلام و پرچمدار عزت ایران اسلامی، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت با حضور آحاد مردم و مسؤولان در مسجد الغدیر استانداری کرمانشاه برگزار می‌شود.

گفتنی است، اجتماع بزرگ دانشجوبان در بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای همرزمش و همچنین سردار شهید ابومهدی المهندس، امروز راس ساعت 10:30 دقیقه در مسجد امام صادق(ع) واقع در دانشکده پزشکی برگزار می‌شود.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار