فرهاد تجری در گفتگو با تابناک:
نماینده مردم شهرستان های قصر شیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی، از جزئیات تغییرات در طرح اصلاح قانون اقدام متقابل سپاه پاسداران به عنوان سازمان تروریستی توسط ایالات متحده آمریکا، خبر داد و گفت: ۲۰۰ میلیون یورو از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی به منظور تقویت بنیه دفاعی در اختیار سپاه قدس قرار می گیرد.
کد خبر: ۸۱۱۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 07 January 2020

فرهاد تجری در خصوص آخرین اقدامات مجلس در جهت پاسخ به اقدامات جنایتکارانه آمریکا در منطقه در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: پیش از این در طرح قانون اقدام متقابل، فقط اعضای فرماندهی مرکزی سپاه ذکر شده بود، اکنون با توجه به شرایط پیش آمده و آخرین اقدام جنایتکارانه که سردمداران آمریکا و نظامیان شان علیه سردار سلیمانی مرتکب شدند، جمهوری اسلامی ایران و مجلس شورای اسلامی این اختیار را به مسئولین امر داد و این را به صورت قانون در آورد که کلیه اعضای پنتاگون، شرکت‌ها، موسسات وابسته و همچنین عاملان، آمران و فرماندهان جریان شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی باید اضافه شوند.

وی ادامه داد: در طرحِ جدیدِ قانون، پیش از عبارت فرماندهی مرکزی آمریکا و نیروها، سازمانها و نهادهای تحت اختیارش، عبارات مذکور (عاملان شهادت سردار سلیمانی) اضافه شد. همچنین این طرح در دستور کار قرار گرفت ۲۰۰ میلیون یورو به دولت به منظور تقویت بنیه دفاعی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی، در اختیار نیروی قدس سپاه پاسداران قرار بگیرد. آنچه اضافه شد اصلاح قانون به این شکل بود. و از طرفی این اختیار را به نیروهای سپاه قدس داد که به فعالیت‌شان با توان بیشتری ادامه دهند.

 نماینده قصر شیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی  افزود: امروز خشم مردم به لطف خدا و به برکت خون پاک و مطهر شهید سلیمانی و همراهانش به حد اعلا رسیده است. ویژگی خوب مردم ما به تأسی از خون شهدا این است که بالاخره این خشم را هدایت شده و در مسیر صحیح و در زمان خودش اجرایی و عملیاتی کنند و این بغضی که مردم ایران از رفتار رذیلانه و بزدلانه که مسئولین آمریکایی نسبت به یک قهرمان شان از خود نشان دادند تا بتوانند به موقع و سر فرصت مناسب در مسیر عقلایی این خشم را مثل یک سیل بنیادین برای برکندن نظام سلطه و زور آمریکا در منطقه و ایادی اش به کار بگیرند.

تجری تصریح کرد: مهم این است که به برکت خون شهید سلیمانی و شهدای نظام و انقلاب که هدفشان قطع ید پلید آمریکا در منطقه است برسیم، باید خیلی هوشمندانه، عاقلانه و به موقع و مقتدرانه بتوانیم این خشم را عملیاتی و اجرایی کنیم و بتوانیم به شکلی پیامدهای این خشم را به دشمن نشان دهیم که امید داریم همه مسئولین در بخش‌های مختلف که یک بخشش قانونگذاری بود، اقدامات مناسبی انجام دهند. امروز مجلس تا حدودی، بخشی از آن را انجام داد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار