امام جمعه دزفول:
 امام جمعه دزفول با اشاره به تشییع باشکوه پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی در عراق و ایران گفت: این تشییع باشکوه ارکان استکبار جهانی را به لرزه درآورد.
کد خبر: ۸۱۱۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 07 January 2020

حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان دزفول در پادگان آموزشی شهید مهدی باکری این شهرستان افزود: محشری در تشییع با عظمت و با شکوه پیکر پاک و مطهر شهید سلیمانی و همراهانش در عراق و ایران برپا شد که دوست و دشمن را منقلب کرد.

وی اظهارداشت: خون مردم ایران و عراق در حمله تروریستی آمریکا به خودروی سردار سلیمانی در هم آمیخت و توطئه بزرگ جدایی ملت ایران و عراق از یکدیگر را خنثی کرد. 

امام جمعه دزفول با بیان اینکه خون پاک شهید سلیمانی باعث خروش امت اسلامی در نقاط مختلف دنیا شد، افزود: دشمنان احمق و سران شیطان بزرگ تصور کرده‌اند با شهادت، ما را نابود می‌کنند حال آنکه ملت ما با شهادت زنده‌تر می‌شوند.

وی با بیان اینکه دشمن قدرت ملت ایران و مسلمانان و خون شهدا را نشناخته‌ است، گفت: ما به عزت کشورمان پایبندیم و اگر کسی بخواهد به آن تعرض کند مقابل او می‌ایستیم.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با تاکید بر اینکه انتقامی سخت در انتظار دشمنان اسلام و استکبار جهانی است، افزود: همه جبهه استکبار بدانند اگر بخواهند بار دیگر حماقت خود را تکرار کنند چنان سیلی و تودهنی خواهند خورد که در تاریخ فراموش نشود.

وی با بیان اینکه مردم ایران برای دفاع از دین خدا ثابت قدم هستند، افزود: قلب کودکان ملت ایران و ملت‌های مقاومت در منطقه برای حاج قاسم سلیمانی می‌تپد.

صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان دزفول با هدف بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آموزشگاه نظامی شهید مهدی باکری برگزار شد.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول، مدیران و مسوولان ادارات دزفول، خانواده معظم شهدا، یادگاران هشت سال دفاع مقدس و فرماندهان یگان‌های نظامی و انتظامی در این مراسم حضور داشتند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار