آمادگی مردم کرمان برای برگزاری مراسم تشییع؛
مردم کرمان آمادگی خود را برای پذیرایی از عزاداران و دوستان سپهبد شهید سلیمانی را اعلام کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود بیش از ۵۰۰ موکب در روز تشییع سردار بزرگ جهان اسلام در طول مسیر به عزاداران خدمات‌رسانی کنند. مسئول کمیته مراسم ستاد تشییع سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی در کرمان از موکب‌ها خواست برای حضور در مراسم با کمیته‌ی پذیرایی و ستاد برگزاری مراسم تشییع هماهنگ باشند.
کد خبر: ۸۱۱۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۸ 05 January 2020

به گزارش تابناک کرمان به نقل از ایرنا، مهدی صدفی با بیان این‌که تاکنون ۲۰۰ موکب به منظور پذیرایی از عزاداران سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی در کرمان اعلام آمادگی کرده‌اند گفت: «با توجه به درخواست‌ها، پیش‌بینی می‌شود افزون بر ۵۰۰ موکب در روز تشییع سردار دل‌ها در طول مسیر به عزاداران خدمات‌رسانی کنند».
وی با بیان این‌که موکب‌های زیادی برای میزبانی از عزاداران سپهبد شهید سلیمانی از اقصی نقاط استان به کرمان می‌آیند افزود: «ضمن تشکر از این همراهی موکب‌ها درخواست می‌شود برای حضور در مراسم با کمیته‌ی پذیرایی و ستاد برگزاری مراسم تشییع هماهنگ باشند».
مسئول کمیته مراسم ستاد تشییع سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی در کرمان ادامه داد: «برنامه‌های مختلفی طی دو روز گذشته به مناسبت شهادت پر افتخار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی در حسینیه‌ی ثارالله شهر کرمان توسط اقشار و گروه‌های مختلف در حال اجرا است».
وی اضافه کرد: «برنامه‌های عزاداری سپهبد سلیمانی در حسینیه‌ی ثارالله هر روز از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه و بعد از ظهر نیز از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه همراه با اقامه‌ی نماز برگزار می‌شود».
صدفی خاطرنشان کرد: «مراسم سردار دل‌ها از سوی اقشار مختلف مردم از جمله فرهنگیان، هیات‌های مذهبی، کانون‌های مساجد و نیروی مسلح برگزار می‌شود».
وی گفت: «فردا شب نیز مراسم شب وداع با پیکر مطهر سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی در مصلای بزرگ امام علی (ع) شهر کرمان برگزار می‌شود».
صدفی بیان کرد: «سه‌شنبه نیز ساعت هفت و نیم صبح، پیکر سپهبد شهید قاسم سلیمانی از میدان آزادی تا گلزار شهدای شهر کرمان بر دوش مردم فهیم، ولایتمدار، بصیر و شهیدپرور کرمان تشییع می‌شود».
وی گفت: «برنامه‌های بعد از تشییع پیکر مطهر سردار دل‌ها فردا اعلام می‌شود».
مسئول کمیته مراسم ستاد تشییع سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی در کرمان افزود: «مردم کرمان آمادگی خود را برای پذیرایی از عزاداران و دوستان سپهبد شهید سلیمانی اعلام کرده‌اند».

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار